Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem 13 let u společnosti T-mobile a mám problémy zrušit smlouvu ,vždy na pobočce t-mobilu my odkejvají ale nechtějí mi dát písemně doklad o vypovědění smlouvy ,už nevím co s tím mám dělat .Většinou mi nabízejí nové nesmyslné tarify .A od vyúčtování služeb od t-mobilu ,se vtoho moc nedovím .A to mám tarif 600 podnikatel .
Chtěl bych zrušit smlouvu ,mám na to tak měsíc a půl a potom sice jako že smlouva končí ,ale ona automaticky nabíhá i když je po ukončení .Bohužel jsem ty podmínky dobře nepřečetl z důvodů malého času na pobočce .
|
Tweet |
I přes to, že by mělo být samozřejmostí vystavení potvrzení o převzetí výpovědi nebo vydání tiskopisu pro ukončení smlouvy, pokud společnost takový postup odmítá, doporučujeme zaslat výpověď smlouvy doporučeně nebo s dodejkou písemně a zaslat stejný text výpovědi smlouvy e-mailem. V takovém případě budete mít potvrzené doručení i obsah dokumentu.
Doporučujeme pohlídat si kdy končí smluvní období. Pokud máte smlouvu na dobu neurčitou a není zde stanovena výpovědní lhůta, uplatní se zde zákonná výpovědní lhůta 3 měsíce.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.