Společnost


Anna Lolková

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17980Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2017, před 7 lety

Jaroslava Krejčová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12.7.2017 jsem si na e-shopu www.topenarstvi-kominictvi.cz objednala zboží v hodnotě 922,- Kč vč. dopravy. Částku jsem 13.7. zaplatila na účet. Do dnešního dne zboží nedorazilo. Na veškerá uvedená telefonní čísla není možné se dovolat. Zpočátku jsem se ještě dovolala nějakému technikovi, který už i sliboval, že zboží vezou, dokonce volal "z cesty", že budou mít zpoždění, protože stojí v koloně - to bylo někdy v srpnu. Asi tam pořád ještě stojí, protože do dneška nepřijeli. Na e-maily nereagují a už se nedovolám ani tomu technikovi.
Posílala jsem doporučený dopis na sídlo společnosti, dopis se vrátil s tím, že "na uvedené adrese neznámý". Poslala jsem ho tedy ještě jednou na adresu e-shopu, tentokrát se vrátil s tím, že adresát si ho ve stanovené lhůtě nevyzvedl.
Děkuji. Krejčová Jaroslava


Produkt

Čistící tyč 1,4 m - polyamidová ohebná (kovový závit) - 8 ks


Požadované řešení

Vrácení peněz popř. dodání objednaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 10:03, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Doporučujeme rovněž podat na podnikatelku podnět živnostenskému úřadu pro porušení povinnosti zdržovat se na adresách uvedených v živnostenském rejstříku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2017 13:06, před 7 lety


Jaroslava Krejčová

Hodnocení:

Komentář: Chtěla bych Vám moc poděkovat za Váš čas. Stačilo Vaše jediné kontakování subjektu a hned včera t.j. 18.9. (stížnost podaná 15.9.) mi volali, že mi peníze vrací expres platbou na můj účet. Neuvěřitelné se stalo skutečností a peníze mi skutečně dorazily, dokonce mi poslali o 100,- Kč více - na úhradu nákladů za telefony :-) Patří Vám veliké DÍKY.