Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den byl jsem vip clenem na jenjedna noc vymohl jsem si predcasne zruseni clenstvi a z katkasupport mi bylo zdelene ze 11.9 mi odpada clenstvi a povinnost platit dale .chteli uhradit dluznou castku 47eur tu jsem uhradil a dokonce jsem doztal email ze je vse uhrazene.ale z inkasni spolecnosti mi dnes prislo ze na me podali zalobu pritom sem komunikoval v jazyce ve kterem mi psaly (angilcky a nemecky)ze je vse urovnano a ze po me nemuzou nic chtit .chci se zeptat kdyz jsem neuvedl sve prave jmeno ani adesu maji pouze ip adresu zda me mohou ztihat za neco co jiz je uhrazene z 11.9 dekuji za radu
Uvaleni zaloby
Ukoncit vymahani od inkasni spolecnosti inkaso@fairmount
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jenž prokazují, že smluvní vztah mezi ním a společností byl ukončen (uchovat si emailovou korespondenci), a že údajná dlužná částka byla uhrazena (např. výpis z bankovního účtu).
V obchodních podmínkách je sice napsáno, že výpověď smlouvy musí spotřebitel učinit prostřednictvím faxu, takovýto požadavek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které je zakázáno v § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Případnou výpověď může spotřebitel společnosti zaslat i e-mailem. Zaslání e-mailu by mělo být dostačující (z e-mailu by mělo být zřejmé, kdo jej odesílá a jaké smlouvy se týká (uvést např. přihlašovací údaje); jsou-li webové stránky společnosti v českém jazyce, může spotřebitel i výpověď zaslat v tomto jazyce; z důvodu předběžné opatrnosti je taktéž možné k e-mailu přiložit výpověď přeloženou strojově (prostřednictvím on-line překladače) do anglického jazyka).
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat (+ pořídit např. print screen obrazovky počítače, ze kterého bude zřejmé, že se spotřebitel pokoušel výpověď zaslat i prostřednictvím faxu). Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.