Společnost


eobuwie.pl S.A.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17984Zdravotně závadné boty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2017, před 7 lety

Nadežda Jakúbková

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na vás se žádostí o radu.
Dne 19.08.2017 jsem si objednala z onlineshopu eobuv.cz sandále značky STEVE MADDEN, které jsem si i převzala 22.08.2017.
Tyto botky jsem měla první i poslední ráz na sobě po dobu 15m 25.08.2017.

Po tu dobu mi stihly odřít kotník - jelikož se to u nových bot stává, nepřikládala jsem tomu velikou váhu.

Avšak, noha mi do 48h natekla, zfialověla a já nedokázala udělat ani krok. Ve Fakultní nemocnici v Praze mi potvrdily, že v ráne je infekce, tak byla rána vyčistěna a nasazena léčba antibiotikami. V správě od lékaře je také jasně udáno, že mi daný stav způsobily boty.

Fotky bot, mé rány na noze a lékařské zprávy jsem poslala na info@eobuv.cz se žádostí o vrácení peněz. Byla mi však ponouknuta jenom možnost vyplnit reklamační formulář a boty odeslat na udanou adresu.

Jenomže reklamační formulář mi dává možnost popsat pouze zboží, které bylo poškozeno. V tomto případě zboží poškozené není, moje zdraví je poškozeno.

Mimoto, jsem zapříčiněnými nepříjemnostemi tak přišla o týden v práci + antibiotika a jiné léky, potřebné na léčbu.

Prosím tedy o vaši spolupráci při řešení této situace - vypsat reklamační formulář a odeslat boty bez záruky, že mi budou vráceny peníze nebo kontaktovat inspektorát české obchodní inspekce?

Děkuji


Produkt

Sadnále STEVE MADDEN, Rizzaa Sandal 91000274-0S0-10003-01001 Black, Vel.: 37 Množství: 1, Cena 1 735,00 Kč


Požadované řešení

Od společnosti požaduji vrácení peněz za vrácený tovar.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 11:10, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Vadnou věc je vhodné reklamovat. Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.

Nebude-li spotřebitelka s reklamací úspěšná, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Pokud spotřebitelce vznikla újma na zdraví, která byla zapříčiněna vadou výrobku, může po prodávajícím požadovat peněžitou náhradu vyvažující plně vytrpěné bolesti a další nemajetkové újmy. Má-li spotřebitelka pochybnosti o bezpečnosti výrobku, je vhodné o tom informovat Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 09:02, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.