Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 2.8.2017 jsem se zaregistrovala na seznamce Be2.cz s emailem skrivanova.nikola@gmail.com. Využila jsem možnosti Premium členství na měsíc za 149 Kč. Bez předchozího upozornění mi byli dnes (tj. 15.9.2017) strženy peníze z účtu i přesto, že jsem profil využila pouze dva dny. Na stránkách je uvedeno že zasílají fakturu. Od zmiňované agentury mi již 3 týdny nepřišel žádný email, nikde na jejich stránkách nelze ani dohledat ceník, a už vůbec si člověk nemůže zvolit zda chce v členství pokračovat a na jak dlouho, je rozhodnuto za vás. Proto žádám o vrácení peněz zpět na účet, zrušení členství k 15.9.2017 a smazání účtu.
Vrácení peněz, popřípadě poměrné částky za neoprávněné prodloužení členství bez předchozího upozornění na končící členství na "zkoušku".
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 24CIEG10
Přejeme Vám dobrý den, paní Skřivanová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 02.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
hlavně bych ráda využila této komunikace k tomu, aby mi byla ukončena registrace VIP služby. Dále bych chtěla upozornit, že jsem nebyla informovana emailem o tom zme dojde k prodloužení služby a nebylo zasláno potvrzení o realizaci úhrady. Take nikde na vašich stránkách není k nalezení ceník služeb, které poslytujete!
ID: 24CIEG10
Opět Vám přejeme dobrý den.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené. Vaše VIP členství je platné do 02.12.2017 a po uvedeném datu nebude prodloužené.
V příloze viz prosím Potvrzení o realizaci úhrady, které bylo na Vaši registrační emailovou adresu odeslané k 02.08.2017.
Cena/-y VIP členství jsou uživatelům bez uhrazeného členství k dispozici přímo v rámci jejich profilu v sekci 'Staňte se VIP'.
Děkujeme Vám.
Dobry den, i pres peclivou kontrolu emailu jsem od vas tento email nenasla ve sve schrance.
ID: 24CIEG10
Dobrý den, paní Skřivanová.
Mějte prosím na paměti, že informace související s prodloužením Vašeho VIP členství Vám byly zprostředkované/ k dispozici i v rámci platební stránky a Všeobecných obchodních podmínek be2.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.