Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1799Stížnost na svévolnou změnu tarifu v průběhu trvání řádné smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2014, před 11 lety

Jaroslava Ježková

Znění stížnosti

Dne 29.10. 2012 jsem uzavřela s O2 dvouletou smlouvu, a to na tarifO2 NEON S. Smlouva vyprší 29.10. 2014.
Služba mi naprosto vyhovovala, z mé strany šly platby včas. Dne 6.1. 2014 jsem však dostala od společnosti dopis, v němž mi z O2 oznamují, že bude můj tarif změněn (důvodem je to že můj aktuální tarif není v nabídce), a to za cenu pro mě nevýhodnou,navíc v průběhu trvání stávající smlouvy.
Jednáním O2 jsem rozhořčena a pobouřena, řadím je do kategorie "šmejdi". Neměla bych námitek, kdyby se toto všechno odehrávalo až při ukončení smlouvy, ale tento nesolidní postup nepřijímám a hodlám se bránit. Jsem předplatitelkou dTestu a služby "stížnosti" využívám poprvé. Věřím, že nejsem sama, kdo je jednáním O2 pobouřen.


Produkt

Stávající služba - tarif O2 NEON S (průměrně platím cca 280 Kč)


Požadované řešení

Ponechání staré smlouvy v platnosti až do doby vypršení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 09:39, před 11 lety

Dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích má zákazník právo od smlouvy odstoupit, pokud společnost mění smluvní podmínky v jeho neprospěch. Společnost je povinná o právu na odstoupení v případě takové změny zákazníka informovat. Pokud se tak nestane, není změna podmínek poskytování služby sjednána platně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2014 13:59, před 11 lety

Hezký den, v tuto chvíli uzavíráme postupně všechny staré tarify a zákazníky migrujeme na nové portfolio tarifů FREE.
Svůj tarif si můžete ponechat až do doby – nerozhodnete-li se pro změnu dříve – do chvíle, než vás písemně upozorníme na vyúčtování, či dopisem – což je pravděpodobně váš případ (není zde uvedeno vaše číslo). V upozornění máte navržen nový tarif řady FREE, který však není nutné zvolit – je možné tarif změnit na libovolný z celé FREE řady. Pokud nenaleznete žádný pro vás výhodný tarif napříč FREE řadou, je možné od smlouvy odstoupit a to bezplatně ve lhůtě 31 dní od obdržení upozornění o nutné změně.
Máte-li zájem, rádi se s vámi na možnost a úpravu tarifu podíváme a pokusíme se pro vás vybrat vhodnou alternativu – stačí nám uvést své telefonní číslo.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, Telefónica O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 16:48, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.