Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 29.10. 2012 jsem uzavřela s O2 dvouletou smlouvu, a to na tarifO2 NEON S. Smlouva vyprší 29.10. 2014.
Služba mi naprosto vyhovovala, z mé strany šly platby včas. Dne 6.1. 2014 jsem však dostala od společnosti dopis, v němž mi z O2 oznamují, že bude můj tarif změněn (důvodem je to že můj aktuální tarif není v nabídce), a to za cenu pro mě nevýhodnou,navíc v průběhu trvání stávající smlouvy.
Jednáním O2 jsem rozhořčena a pobouřena, řadím je do kategorie "šmejdi". Neměla bych námitek, kdyby se toto všechno odehrávalo až při ukončení smlouvy, ale tento nesolidní postup nepřijímám a hodlám se bránit. Jsem předplatitelkou dTestu a služby "stížnosti" využívám poprvé. Věřím, že nejsem sama, kdo je jednáním O2 pobouřen.
Stávající služba - tarif O2 NEON S (průměrně platím cca 280 Kč)
Ponechání staré smlouvy v platnosti až do doby vypršení.
|
Tweet |
Dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích má zákazník právo od smlouvy odstoupit, pokud společnost mění smluvní podmínky v jeho neprospěch. Společnost je povinná o právu na odstoupení v případě takové změny zákazníka informovat. Pokud se tak nestane, není změna podmínek poskytování služby sjednána platně.
Hezký den, v tuto chvíli uzavíráme postupně všechny staré tarify a zákazníky migrujeme na nové portfolio tarifů FREE.
Svůj tarif si můžete ponechat až do doby – nerozhodnete-li se pro změnu dříve – do chvíle, než vás písemně upozorníme na vyúčtování, či dopisem – což je pravděpodobně váš případ (není zde uvedeno vaše číslo). V upozornění máte navržen nový tarif řady FREE, který však není nutné zvolit – je možné tarif změnit na libovolný z celé FREE řady. Pokud nenaleznete žádný pro vás výhodný tarif napříč FREE řadou, je možné od smlouvy odstoupit a to bezplatně ve lhůtě 31 dní od obdržení upozornění o nutné změně.
Máte-li zájem, rádi se s vámi na možnost a úpravu tarifu podíváme a pokusíme se pro vás vybrat vhodnou alternativu – stačí nám uvést své telefonní číslo.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, Telefónica O2
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.