Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
před půl rokem zrušen účet, potvrzeno že je zrušený dnes 15.9. strženo z účtu 2500,- má smysl jít do reklamace platby u banky - negativně ohodnotit obchodníka u VISA?
vrácení částky?
|
Tweet |
Pokud by zkracovala společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, pak se nemůže dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registrovali,
velice Vám děkujeme.
e-mail u účtu je musilp@seznam.cz, vím, že se na diskuzích probíralo i po zrušení profilu na webu, je nutné poslat i e-mailovou zprávu.
ID: 27UWIO58
Opět Vám přejeme dobrý den, pane Musile,
Profil, registrovaný na www.be2.cz pod emailovou adresou ''musilp@seznam.cz'' je k dnešnímu datu, t.j. 21.09.2017, aktivní a v systému nebyla pod uvedenou emailovou adresou dohledána žádná komunikace - přepošlete nám prosím v zájmu možnosti prošetření případu Screenshot/ Printscreen emailové komunikace s potvrzením zrušení daného profilu,
velice Vám děkujeme.
Zdravím, e-maily jsem na seznam.cz nedohledal stejně jako vy, mažou se po 30-ti dnech a tento účet není primární. Je mi jasné, že s reklamací – na subjekt mimo ČR (nejspíše proto už váš kontaktní e-mail nefunguje) je na dlouhé lokte a nervy – neuspěji tak potřebuji jediné – jak sakra ten účet zrušit a prosím o odkaz, který neodkazuje do nekonečna na pořád ty samé stránky. Účet je aktivní, to je pravda, ale je aktivní u vás, a ohledně vrácené částky, kterou nevrátíte mi přišlo smysluplnější použít tento zaplacený účet k informování ostatních, jak to dopadne, když na stránkách nejde účet zrušit. Zatím doluji ID uživatelů, nicméně do čtrnácti dnů budu mít chatbota, který tuto informaci může pravidelně rozesílat. Takže jediné co nyní potřebuji, je odkaz na zrušení účtu. Další plaba se již nestrhné, neb jsem platby na internetu převedl k jiné bance. Sbohem.
ID: 27UWIO58
Přejeme Vám dobrý den.
Členský poplatek v celkové výši 2247 Kč byl k dnešnímu dni, t.j. 02.10.2017, refundovaný na Váš účet a Váš profil byl smazaný.
Přejeme Vám hezký den.
Hodnocení:
Komentář: děkuji