Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17993Strhnutá platba i po zrušení profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2017, před 7 lety

Pavel Musil

Znění stížnosti

před půl rokem zrušen účet, potvrzeno že je zrušený dnes 15.9. strženo z účtu 2500,- má smysl jít do reklamace platby u banky - negativně ohodnotit obchodníka u VISA?


Požadované řešení

vrácení částky?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2017 09:50, před 7 lety

Pokud by zkracovala společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, pak se nemůže dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2017 16:31, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registrovali,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.9.2017 20:13, před 7 lety


Pavel Musil

e-mail u účtu je musilp@seznam.cz, vím, že se na diskuzích probíralo i po zrušení profilu na webu, je nutné poslat i e-mailovou zprávu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2017 09:52, před 7 lety

ID: 27UWIO58


Opět Vám přejeme dobrý den, pane Musile,

Profil, registrovaný na www.be2.cz pod emailovou adresou ''musilp@seznam.cz'' je k dnešnímu datu, t.j. 21.09.2017, aktivní a v systému nebyla pod uvedenou emailovou adresou dohledána žádná komunikace - přepošlete nám prosím v zájmu možnosti prošetření případu Screenshot/ Printscreen emailové komunikace s potvrzením zrušení daného profilu,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.9.2017 00:19, před 7 lety


Pavel Musil

Zdravím, e-maily jsem na seznam.cz nedohledal stejně jako vy, mažou se po 30-ti dnech a tento účet není primární. Je mi jasné, že s reklamací – na subjekt mimo ČR (nejspíše proto už váš kontaktní e-mail nefunguje) je na dlouhé lokte a nervy – neuspěji tak potřebuji jediné – jak sakra ten účet zrušit a prosím o odkaz, který neodkazuje do nekonečna na pořád ty samé stránky. Účet je aktivní, to je pravda, ale je aktivní u vás, a ohledně vrácené částky, kterou nevrátíte mi přišlo smysluplnější použít tento zaplacený účet k informování ostatních, jak to dopadne, když na stránkách nejde účet zrušit. Zatím doluji ID uživatelů, nicméně do čtrnácti dnů budu mít chatbota, který tuto informaci může pravidelně rozesílat. Takže jediné co nyní potřebuji, je odkaz na zrušení účtu. Další plaba se již nestrhné, neb jsem platby na internetu převedl k jiné bance. Sbohem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2017 12:47, před 7 lety

ID: 27UWIO58


Přejeme Vám dobrý den.

Členský poplatek v celkové výši 2247 Kč byl k dnešnímu dni, t.j. 02.10.2017, refundovaný na Váš účet a Váš profil byl smazaný.

Přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.10.2017 09:55, před 7 lety


Pavel Musil

Hodnocení:

Komentář: děkuji