Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
Ráda bych se informovala o tom,podle jakých parametrů dodává Lidl množství zboží do svých poboček( v mém případě se jedná konkrétně o pobočku v Jablonci nad Nisou). Přijde mi totiž,že sehnat některé zboží déle jak v 7:05 hodin ráno je zde nemožné. V dnešní době mi připadá opravdu ostudné,abych se od půl 7 tlačila před prodejnou,aby na mě zboží ještě vyšlo. Opravdu je takový problém zvýšit dodávku zboží,když je po něm poptávka,popř.dodávat zboží na prodejnu postupně během dnů,kdy akce probíhá?
Děkuji za odpověď
S pozdravem Anna Mikšaníková,e-mail: miksanikova.anna@seznam.cz
Zvýšení množství zboží dodávané na pobočku,postupné dodávání zboží do regálů během dnů probíhající akce
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den, paní Mikšaníková,
proces přidělování množství produktů na konkrétní prodejny se odvíjí od mnoha faktorů. Zmíníme jen některé – předchozí zkušenosti s prodejem daného produktu v dané oblasti, specifika daného region (demografické faktory, socioekonomické podmínky, preference zákazníků), velikost prodejny, návštěvnost aj. Naším hlavním cílem je spokojenost našich zákazníků, čehož se snažíme dosáhnout zajištěním uspokojení poptávky co největšího počtu našich zákazníků.
Co se týká spotřebního zboží, doporučujeme využít náš e-shop na odkazu www.lidl-shop.cz, kde si budete moci vybrané výrobky objednat z pohodlí domova.
Děkujeme a přejeme příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Děkuji všem stranám za vyjádření a komentáře. Problém s nedostatkem zboží byl pro mě vyřešen e-shopem. Jinak by se řešení hledalo těžko a situace by zřejmě zůstala stejná. I když i přes e-shop je zboží občas vyprodané. Každopádně zatím mohu říct,že jinak jsem s e-shopem spokojená.
Děkuji
S pozdravem
Anna Mikšaníková