Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den zakoupil jsem u vas (Roudnice nad Labem ) sekacku trakturek, ktery po 20 minutaach sekáni jsemvypnul kvuli vysypani koše a pak uz nenastartoval po dovolaní do servisu prijeltechnic s vedoucim stim ze namaji jak trakturek odvezt a hodinu zkouseli vse moznei nemozne pomarnych pokusech volali nekomu kdo jim necoporadil ale ani tak to neslo potom se zniceho nic traktor nastartoval byl jsem rad panove odjeli pak jsem sekal jeste jednou a stalo se podobne ale po pokusech se podarilo zas nastartovat a dnes bohuzel ani hned na zacatku se nepodarilo volal jsem do servisu rekli ze az v pondeli se nejak domluvi s vedoucim a ja jsem rikal ze takto to nejde delat ze uz je to potreti chtel nejak resit problem treba dovezenim noveho traktoru misto tohoto protoze potrebuji sekat ale domluva zadna to pry nejde musite to resit jako reklamaci ano to chapu ale kolikrat to mamjeste resit vzdyt toto naplnuje podminky na odstoupeni od smlouvy a vraceni penez pokud tedy nejde jinak budu muset celou vec dat do tv treba cerne ovce tom skoci jako nic tedjsem mluvil s pani Fialovou pokud se pry nedohodneme pristi tyden celou vec natoci do reportaze a verte tomu nebude to bezplatna reklama bohuzel myslel jsem ze Hecht je na u rovni a mozna lepe nez Mountfield zatim jsem zklaman ADAMIK KODEJš 777705111
okamzita vymena trakturku nebo vraceni penez
|
Tweet |
Má-li věc vady, je nutné věc reklamovat. Spotřebitel může dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.
Dobrý den. K vyřízení reklamace je třeba traktor posoudit v autorizovaném servisu. V pondělí 2.10. byl zákazník kontaktován, že v úterý 3.10. přijede svoz. 3.10. byl kontaktován řidičem, ale nebyl doma. Logistika proto zajistí jiný termín svozu. Až bude stroj v autorizovaném servisu, neprodleně se mu servis bude věnovat a reklamaci vyřídí v souladu s platnými zákony.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případě o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.