Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Nemohu být spokojena z druhé reklamace našeho zájezdu na Krétu 14.6-21.6 2017 ,hot. komplex Koukouras. Stěžovala jsem si hlavně při otevření st.č.107 na zatuchlý vzduch a posléze plísen'v koupelně, kterou jsem zdokumentovala a poslala též k stížnosti.Okamžitě jsem se svou kamarádkou p.R. ( která mluví velmi dobře anglicky) tuto situaci šla řešit na recepci. Bohužel nám bylo řečeno, že nic jiného není....maximálně až 20.6.kdy další den nato jsme ráno odlétali domů. Takže každý večer návrat do těchto prostor byl pro mně velmi špatný jako astmatičku a alergičku zároven'.Věci jsme měli po židlích a na kufrech, protože v šuplících a skřín'kách bylo zatuchlo. Ještě ten den jsem volala delegátku, které jsem si stěžovala a která měla problém přestěhování řešit....řešila telefonicky na recepci (jak nám sdělila ),kde se po dva dny nedovolala a tím to také skončilo........je to na dlouho, takže shrnu dvě stále se opakující zamítnuté odpovědi - po celkovém prověření se stotožn'ujeme s původním vyjádřením, nejsme si vědomi po celkovém přešetření, že by došlo ze strany naší ck. nebo hotelu pravidel či ustanovení ..... fakta jsou jiná budu prostě obývat hygienicky závadné studio po 8 dní včetně, takže s tímto se prostě nelze stotožnit.
1. Pokoje rozděluje recepce Hotelu - jak je možné, že jedno studio je luxusní mezonetové (které mimochodem sdíleli naši kamarádi) a studio druhé je zdravotně závadné, zatuchlé s plísní v koupelně a cenově stejné? Maximální rozdíl o dvě kategorie nižší.
2. bylo nám nabídnuto 4.dne přestěhování, nezakládá se to na pravdě, rozhodně bych to dál neřešila a přestěhovala se.
3. dále se píše, že Hotelíeři se snaží plísen' odstranit, ale plísen' se v brzké době objeví znovu????
Mohla bych pokračovat dál, asi by se to sem ani nevešlo. Přání zákazníka respektujeme, ale vlastně nevyhovíme. Bydleli jsme v tomto komplexu již minulý rok a byli jsme spokojeni, objednali jsme proto znovu a měli přání a požadavek , že bychom to samé studio (s popisem)si přáli,a že se vyměnily pracovnice a ta další nepoznamenala, to není můj problém. Takže verdikt s veškerým mým objasněním situace byl vlastně včetně foto dokumentace nepodstatný a s tím, že s ck Fischerem už (jestli ještě někam poletíme) to rozhodně nebude nám cestovní kancelář Fischer nabídla kompenzaci v podobě slevy v celkové výši 2.000kč takže 500 kč.osobu při objednání dalšího zájezdu,kde nám bude tato částka odečtena- nechápu??? - studio jsem obývala pouze já a manžel, takže našich přátel se toto vůbec netýká, protože ty jak už jsem psala obývali studio mezonetové. Takže tady již není co dodat. Na Krétu jezdím po 12 let a toto se nám ještě nepřihodilo. Jsem přístupem c.k.Fischer velmi zklamána a doufám, že toto napraví alespon' pro další klientelu, která by měla nedej bože sdílet toto studio č.107. Jsem ráda tomu, že jako astmatik a alergik jsem to dala, bylo to hlavně tím, že rádi po Krétě cestujeme, milujeme moře a ochutnáváme dobroty krétské kuchyně a do studia chodíme jen spát.....jen tak se dalo toto studio přežít. J.Mařincová
Rozhodně nemohu souhlasit s tím, že se skutečně neřeší problém mezi c.k. a delegátem a není vlastně podstatné, jestli do 30 dní podáte stížnost, protože at' napíšete a vyjádříte se jako klient nic neznamená, c.k. se vyjádřila podruhé stejně s tím, že se vrátila k původní verzi..... plísen'se vyskytuje - hoteliéři řeší, ale objevuje se stejně.....nebo nejde to za námi jde to za hotelem(tak se vyjádřila p.delegátka ......a cenově nejméně o dva stupně dolů, takže luxusní mezonetové studio a toto závadné 107 studio ve stejné cenové relaci??? - proto jsem žádala fin.kompenzaci,takže nesouhlas s reakcí kompenzace c.k.
|
Tweet |
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Zajistí-li pořadatel pokračování zájezdu s vyššími náklady, jdou takové náklady k jeho tíži.
Má-li zájezd vady a vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkla-li spotřebitelka vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud jí právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitelka své právo neuplatnila ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z popisu stížnosti, kterou jsme od spotřebitelky obdrželi, však vyplývá, že všechny vady byly vytknuty již v místě zájezdu u delegátky cestovní kanceláře.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.