Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18001Neoprávněné stržení poplatku-smazání profilu a celého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2017, před 7 lety

Jaromír Horvát

Znění stížnosti

Dne 7.8.2017 jsem se registroval na této "seznamce" a dne 13.8. jsem si koupil zkušební VIP balíček na jeden měsíc v hodnotě 180kč. Po týdnu jsem to zhodnotil návštěvy této seznamky jako ztrátové a zbytečné a seznamku jsem dále nenavštěvoval včetně emailu na tuto seznamku zřízeného. Dnes 15.9.2017 jsem zjistil odchozí platbu v částce 2394kč přes internetbanking pro společnost Interdate S.A.,což bylo nemilé překvapení. Zaplacením jsem si objednal zkušební balíček služby na 1 měsíc.Tímto společnost neoprávněně strhla platbu bez mého vědomí. Zjistil jsem poté, že společnost poslala na na email do hromadné pošty výstrahu o prodloužení doby.Zjistil jsem, že se prémium automaticky prodlužuje čehož jsem si nebyl vědom. Zatím jsem podnikl vůči společnosti pokusy o ukončení prémiového učtu a smazání všeho včetně profilu.Doufám ve vaši pomoc.


Produkt

Interdate S.A. seznamka C-Date a její praktiky neoprávněných plateb


Požadované řešení

Ukončení prémiového účtu a smazání profilu a všeho s ním spojené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 11:00, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2017 18:01, před 7 lety

ID: QP7ZNP29


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací je již případ řešen přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem C-date.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2017 11:09, před 7 lety


Jaromír Horvát

Společnost Interdate S.A. odpověděla a samozřejmě zrušila premium členství, neboť si již své peníze neoprávněně stáhla. Nemá smysl se soudit se společností sídlící bůh ví kde, která využívá nekalých praktik k obohacení na nedokonalém systému it služeb a sociálních sítí. Systém tohoto druhu je nedokonalý a jen tímto upozorňuji další osoby, které se chtějí "seznámit " a dostanou se do problémů s touto společností, že je třeba pořádně číst všeobecné podmínky a vždy koukat na recenze daných společností. Já se nachytal a za blbost se platí v dnešním světě. Přeji všem větší štěstí.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Premiové členství bude ukončeno dne 13/03/2018 .

Vaše Prémiové členství již nebude obnoveno a nebudou požadovány žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.

Nakonec jsem ještě podal další žádost o zrušení profilu ihned a bylo mi druhý den vyhověno. Děkuji D testu za zveřejnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2017 07:58, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 16:55, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.