Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na instalovaném automatickém kotli na tuhá paliva TOP-EKO-PLUS 25 instalovaného firmou ECO HEATING s.r.o., který vytápěl náš rodinný dům, jsme zjistili prosakující vnitřní plášť, nejspíše prasklý výměník. Tato závada, vzniklá v záruční době, znemožňuje provozování kotle. Na opakovaně písemně podanou reklamaci firma v zákonné lhůtě nereaguje. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli k odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace. I na toto oznámení podané písemně firma neodpovídá. Blíží se topná sezóna a my jsme bez nového funkčního kotle.
Automatický kotel TOP-EKO-PLUS 25, KWP 25 multi
Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Podnikatel má povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.