Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18009Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2017, před 7 lety

Jakub Hochman

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dnes 15.9.2017 mi přišel do schránky upomínkový dopis k zaplacení dlužné částky 86,22 EUR s úrokem 1,28 EUR. V dopise stojí, že tento dluh je aktuálně kalkulován ke dni 13.9.2017 a splatnost již ale byla uvedena ke dni 08.07.2017. Je to nesmysl, protože moje registrace na stránku be2 proběhla 16.8.2017, tedy o více jak měsíc později, než je uvedena splatnost částky.
Žádné VIP členství nebo cokoliv zpoplatněného jsem neaktivoval, stránka se mi nelíbila a na účet jsem se přihlásil pouze jednou a to právě 16.8.2017.

Děkuji za řešení a přeji pěkný den.

Jakub


Požadované řešení

Požaduji vymazat dlužnou částku na moji osobu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2017 09:43, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2017 16:34, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registrovali,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.9.2017 16:41, před 7 lety


Jakub Hochman

Dobrý den i Vám,

email, pod kterým jsem se zaregistroval na webovou stránku be2 je následující: jakubhoch@seznam.cz

Přikládám screen emailu s datem registrace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2017 10:04, před 7 lety

Opět Vám přejeme dobrý den a velice Vám děkujeme.

Pod uvedenou emailovou adresou nebyl žel v databázi be2 profil s uhrazeným VIP členstvím dohledaný - v zájmu možnosti dalšího prošetření zde tudíž prosím uveďte ''Referenční číslo'' ze zmíněného upomínkového dopisu/ emailu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2017 10:18, před 7 lety


Jakub Hochman

Dobrý den,

ovšem, samozřejmě jsem svůj profil na stránce be2 smazal, abych se vyvaroval dalším nepříjemnostem.

Uhrazené VIP členství být nemohlo, jelikož jsem si ho ani neaktivoval a nijak jsem nebyl informován o čemkoliv do té doby, než jsem našel ve schránce dopis, ve kterém stojí, že dlužím přes 86 EUR.

Referenční číslo Vám samozřejmě pošlu, ale až někdy během odpoledne, momentálně jsem v zaměstnání.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 10:36, před 7 lety

V daném případě bude podstatné, zda-li spotřebitel uzavřel bezplatný anebo placený smluvní vztah se společností. Již registrací vzniká první (bezplatný) smluvní poměr mezi společností be2 a zákazníkem, pro který platí Všeobecné obchodní podmínky. Objednáním zpoplatněného výkonu uzavírá registrovaný zákazník poté další smluvní poměr se společností be2 oddělený od registrace (tzv. ”Prémiové členství”), pro který rovněž platí Všeobecné obchodní podmínky. Než bude placený servis zpřístupněn, bude zákazník výslovně upozorněn na to, že služba je placená. Náklady, rozsah služeb a platné způsoby placení budou vysvětleny v rámci objednání příslušné placené služby. Po provedení platby a uvedení kompletní adresy může zákazník využívat placené služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 10:02, před 7 lety

Na žádost spotřebitele, přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má nyní možnost doplnit stížnost o svůj komentář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.10.2017 18:05, před 7 lety


Jakub Hochman

Dobrý den všem,

moc děkuji za přeřazení a nyní posílám pro společnost referenční číslo.

Ref. číslo: 2305002461

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 12:09, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.