Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dnes 15.9.2017 mi přišel do schránky upomínkový dopis k zaplacení dlužné částky 86,22 EUR s úrokem 1,28 EUR. V dopise stojí, že tento dluh je aktuálně kalkulován ke dni 13.9.2017 a splatnost již ale byla uvedena ke dni 08.07.2017. Je to nesmysl, protože moje registrace na stránku be2 proběhla 16.8.2017, tedy o více jak měsíc později, než je uvedena splatnost částky.
Žádné VIP členství nebo cokoliv zpoplatněného jsem neaktivoval, stránka se mi nelíbila a na účet jsem se přihlásil pouze jednou a to právě 16.8.2017.
Děkuji za řešení a přeji pěkný den.
Jakub
Požaduji vymazat dlužnou částku na moji osobu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registrovali,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den i Vám,
email, pod kterým jsem se zaregistroval na webovou stránku be2 je následující: jakubhoch@seznam.cz
Přikládám screen emailu s datem registrace.
Opět Vám přejeme dobrý den a velice Vám děkujeme.
Pod uvedenou emailovou adresou nebyl žel v databázi be2 profil s uhrazeným VIP členstvím dohledaný - v zájmu možnosti dalšího prošetření zde tudíž prosím uveďte ''Referenční číslo'' ze zmíněného upomínkového dopisu/ emailu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
ovšem, samozřejmě jsem svůj profil na stránce be2 smazal, abych se vyvaroval dalším nepříjemnostem.
Uhrazené VIP členství být nemohlo, jelikož jsem si ho ani neaktivoval a nijak jsem nebyl informován o čemkoliv do té doby, než jsem našel ve schránce dopis, ve kterém stojí, že dlužím přes 86 EUR.
Referenční číslo Vám samozřejmě pošlu, ale až někdy během odpoledne, momentálně jsem v zaměstnání.
Děkuji
V daném případě bude podstatné, zda-li spotřebitel uzavřel bezplatný anebo placený smluvní vztah se společností. Již registrací vzniká první (bezplatný) smluvní poměr mezi společností be2 a zákazníkem, pro který platí Všeobecné obchodní podmínky. Objednáním zpoplatněného výkonu uzavírá registrovaný zákazník poté další smluvní poměr se společností be2 oddělený od registrace (tzv. ”Prémiové členství”), pro který rovněž platí Všeobecné obchodní podmínky. Než bude placený servis zpřístupněn, bude zákazník výslovně upozorněn na to, že služba je placená. Náklady, rozsah služeb a platné způsoby placení budou vysvětleny v rámci objednání příslušné placené služby. Po provedení platby a uvedení kompletní adresy může zákazník využívat placené služby.
Na žádost spotřebitele, přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má nyní možnost doplnit stížnost o svůj komentář.
Dobrý den všem,
moc děkuji za přeřazení a nyní posílám pro společnost referenční číslo.
Ref. číslo: 2305002461
Děkuji
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.