Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#18010Délka cekani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2017, před 7 lety

Mirek Pokora

Znění stížnosti

Vážení,
Dnes 16.9 v 8,15 hod jsem opět po čase navštívil vaši prodejnu bila v řečkovicich
Opět nezklamala
V uličkách se vesele doplňovalo zboží zvláště lákavý byl pohled na přepravní bedny
Oranžové a špinavé
Máslo co to je prosté není
Slečna doplňovala zamražené výrobky v horní polici takže zákazník si proste počká
Pokladna funguje pouze jediná až nás tam stálo 10 přišla další pokladní
Ti zákaznici kteří stali u pokladny poslední byli najednou vpředu stal jsem tam 10 min
V případě nutnosti doplním fotkou


Požadované řešení

Nechám na vás


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2017 16:26, před 7 lety

Společnost na svých webových stránkách inzeruje službu "Nestůjte ve frontě", ke které uvádí: "Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon." Společnost by měla svému závazku dostát.

Byl-li při prodeji zboží a nabízení služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 16:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.