Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vážení,
Dnes 16.9 v 8,15 hod jsem opět po čase navštívil vaši prodejnu bila v řečkovicich
Opět nezklamala
V uličkách se vesele doplňovalo zboží zvláště lákavý byl pohled na přepravní bedny
Oranžové a špinavé
Máslo co to je prosté není
Slečna doplňovala zamražené výrobky v horní polici takže zákazník si proste počká
Pokladna funguje pouze jediná až nás tam stálo 10 přišla další pokladní
Ti zákaznici kteří stali u pokladny poslední byli najednou vpředu stal jsem tam 10 min
V případě nutnosti doplním fotkou
Nechám na vás
|
Tweet |
Společnost na svých webových stránkách inzeruje službu "Nestůjte ve frontě", ke které uvádí: "Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon." Společnost by měla svému závazku dostát.
Byl-li při prodeji zboží a nabízení služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.