Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18014Výpověď potvrzena, ale nejde uhradit doplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2017, před 7 lety

Jaroslav Červenka

Znění stížnosti

Výpověď se mi podařilo podat ale nejde uhradit doplatek stránky to blokují. A přišla mi upomínka.

Ahoj jardack9,

děkujeme Ti za tvou zprávu,

Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali. Tím tvé členství vyprší dne 05.10.2017.

Chtěla bych Tě upozornit na to, že výpověď Tě neosvobuzuje od smluvních závazků a odpovídajících plateb.

V současné době evidujeme nesplacené pohledávky.
V případě přetrvávajícího neplacení budou pohledávky předány naší inkasní společnosti.

Aby k tomu nedošlo, můžeš vše snadno kompenzovat tvou oblíbenou platební metodou pomocí následujícího odkazu:
https://www.najdi-rande.online/loginnow/8978977/e0ba3b78be31d8a6e383de22dbc2068b

Jak bylo dohodnuto v našich smluvních podmínkách, tvé členství je vypovězeno, pokud je v souladu s oznámením výpovědi 14 dní předem. Pokud své členství nevypovíš během této lhůty, tvé členství se automaticky prodlouží o další zúčtovací období.

Můžeš se samozřejmě kdykoliv znovu přihlasit jako premiový člen!

Bylo by přece škoda již dále neflirtovat!

S pozdravem,
Tanja

Dear Sir ¸īervenka,

This is to inform you that we represent the company dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.

You made use of chargeable services from the online community najdi-rande. Your chosen user
name jardack9 and your email address jardack@email.cz were recorded by our clients. Our client has
recorded all input data and the IP address of the PC used for the booking in a legally admissible
form.

As you are aware, the offer referred to above is subject to charges. Our client has already
reminded you about paying the agreed membership fees. Unfortunately, you did not react to this
reminder. You therefore still owe the due payment in the amount of EUR 19,11 plus reminder
fees and bank charges. You owe a total sum in the amount of EUR 55,72, including the charges
that arose through our involvement.

We request you to pay the above-mentioned sum in the amount of EUR 55,72 without delay, but
not later than 28.09.2017.

Please use the account information shown below to pay the debt and quote the reference 91117643225
in all payments.

If we do not receive the above-mentioned amount within the time limit, we will have to
recommend our clients to transfer the debt-collection process to a law firm that specialises in
enforcing outstanding debts.

We refer here expressly to the further costs and fees that are inevitably coupled with this.

If you pay the amount owed in full and on time, we will close the matter immediately and file the
documents.

Best regards

Fairmount GmbH

Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln/Dresden

Telefon: +491805 05 16 65 *
Telefax: +491805 05 16 75 *
* Call charges from landlines 14 ct/min; mobile networks max. 42 ct/min

collection@fairmount.world

Bank account:
Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFF


Požadované řešení

Zrušení člensvý a neplatit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 10:40, před 7 lety

Doporučujeme spotřebiteli, aby si e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval. Pokud společnost neumožnila spotřebiteli údajný dluh splnit, ocitá se v prodlení. Pokud je společnost v prodlení, není spotřebitel odpovědný za své prodlení. Společnost by tedy nemohla žádat zákonný úrok z prodlení a případnou náhradu škody.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, musela by prokázat, že údajný dluh vznikl a trvá (např. by musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala o všech vlastnostech služby a o její ceně).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 16:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.