Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Od společnosti viagogo jsem zakoupila vstupenky za koncert Ennio Morricone 16. října v Praze Zaplatila jsem za jednu vstupenku 1654 Kč, ale když ´mi přišla elektronická vstupenka, cena na ní byla 1290 Kč!na lístu píšou ke věšemu cena včetně 15% DPH ale v emailu a údaji o platbě vstupenek stojí, že cena je včetně DPH a platím ještě za manipulační a rezervační poplatek?! takže za 2 lístky jsem zaplatila 4493 Kč místo údajných 3308 Kč. Nejvíce mě tedy vytočilo, že tyto informace, že platím dan a kolik činí, rezervační a manipulační polatek uvedly až při platbě, což jsem si v té době ani neuvědomila. rozepsaly to až v emailu s příchozím lístkem. Nikde není možné dohledat telefonický kontakt na společnost. Nabízejí jen jakousi pofidérní možnost inzerce na jejich webu, abych jejich prostřednictvím vstupenku prodala... ale já chci vrátit zpět peníze, protože o tutu předraženou nemám zájem. A myslím, že dle obchodního zákoníku mám na vrácení peněz nárok. Vstupenku jsem zákopila dne 15.04.2017.
moc děkuji za pomoc
předražená vstupenka, klamavá reklama na cenu vstupenky
Vrácení celkévé sumy za vstupenky, které jsem zaplatila, již o ni nemám zájem.
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.