Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18017Neoprávněné stržení částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2017, před 7 lety

Alisha Doyle

Znění stížnosti

Dne 15.7.2017 jsem si na teto "seznamce" koupil VIP v hodnotě 180kč na jeden měsíc s tím že to zkusím. Dnes 16.9.2017 jsem otevřela e-bank kde mě čekalo nemilé překvapení. Upomínka k zaplacení čásky 2 394,00 CZK Zaúdajné 2 měsičním premium (což je docela dost za 2 měsíce. když sem danou službu využívala, pouze 14 dní) + které jsem si neobjednala. A tak jsem pátral na internetu a zjistila jsem že se premium automaticky prodlužuje čehož jsem si nebyla vědoma!
Zpochybňuji zakoupení Vašeho VIP členství,k datu: 15.7.2017
Smlouvu považuji za neplatnou protože, o podmínkách smluvního vztahu jsem nebyla řádně a dostatečně informován a tudíž jsem byla uvedena společností v omyl. Dále vašich služeb VIP členství už nevyužívám (od 26.07.2017 do 16.8.2017) kterou jsem řádně zaplatila částkou 180kč na dobu jednoho měsíce. Jste povinni mě informovat o podmínkách, cenách a jejich případných změnách a to ještě před vypršením platnosti VIP členství. To jste dle mého názoru dostatečně neučinily.
Dále jsem požádal o zrušení účtu prostřednictvím e-mailu na service@c-date.cz. A čekám na vyjádření společnosti!
Zatím jsem nepodnikl žádné právní kroky a doufám, že se to vyřeší zde.


Produkt

ID mého profilo pod danou společností: SSDNDG70


Požadované řešení

Požaduji o navrácení částky,kterou jsem uvedla výše a kterou jsem musela uhradit v souladu toho, že se mě ani nikdo z dané společnosti neobtěžoval kontaktovat o možné končící premium nebo potvrzení k uhrazení dané částky, ale rovnou mi neoprávněně to ztrhli z účtu.
Dále bych požadovala, zrušení učtu u dané "seznamky" či společnosti a vypovězení smlouvy, která mě "váže" k nesmyslným poplatkům, o kterých nejsem informovaná ale také k dané společnosti, děkuji!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 10:08, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2017 14:02, před 7 lety

ID: SSDNDG70


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 18.07.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP C-date – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 08:37, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 07:41, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.