Společnost


Ollender Zbyněk

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1802Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2014, před 11 lety

Hana Ouředníková

Znění stížnosti

Dne 5.3.2013 jsme koupili kopačky Predito LZ TRX FG J na prodejně D-Sport Jičínská 1350 Mladá Boleslav. Z důvodu uzavření této prodejny jsme zboží reklamovali na adrese D-Sport poštovní 7 Ostrava v září 2013.
Obě kopačky jsou na vnitřní straně rozlepené.
Panem Ollendrem firma D-Sport, nám nebyla reklamace uznána z důvodu
1,nedostatečné, resp.vůbec žádné nezbytné údržby a ošetřování během užívání výrobku
2,nerespektování skutečné účelovosti výrobku a jeho užívání k aktivitám, pro které není v žádném případě určen.

S panem Ollendrem jsem se snažila přes e-mail domluvit, jak může vědět jak jsme kopačky udržovaly a hlavně mě zarazil důvod "užívání k aktivitám pro které není výrobek určen!". SYN V NICH HRÁL FOTBAL. Pán sna můj e-mail nereagoval.

Myslíme si, že vada boty je výrobní, protože kopačky se roztrhly ve stejném místě na obou botách.


Produkt

kopačky Adidas Predito LZ TRX FG J vel 5,5


Požadované řešení

Protože jsme synovi museli koupit kopačky nové a to stejné velikosti, bylo by pro nás lepší vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 15:22, před 11 lety

Pokud byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, byl uplatněn tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou je prodejce povinný prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí výrobku.
V případě, že byla vada vytčena po 6 měsících od zakoupení, je důkazní břemeno na kupujícím. V takovém případě k prokázání vady lze kontaktovat soudního znalce, který by vadu posoudil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 15:04, před 10 lety

Subjekt Ollender Zbyněk se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.