Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Již dlouhá léta platím pravidelně za Internet ADSL Standart-bez pevné linky
částku 231,- Kč.Tuto částku za vyúčtovací období 13.7. - 12.8.2017 jsem uhradil dne 28.8.2017 v KB.
Začátkem září - bez uvedení datumu odeslání jsem obdržel upozornění na neuhrazené vyúčtování v celkové výši 313,- Kč.
Ihned jsem navštívil pobočku T - mobile v Sokolově kde byla sepsaná stížnost
s tím,že se mi někdo ozve????Tel. nebo uvedeným e- mailem. NIKDO SE NEOZVAL
Dne 8.9.byla odeslána 1.upomínka od SOLUS p.Markéta Rybárová /je podepsána/
na zaplacení částky 313,- Kč s výstrahou pokuty 130,- Kč ???
Jak může někdo dlouholetému zákazníkovi navýšit splátky bez předchozího upozornění resp.bez jeho vědomí ???
Věřím, že moji stížnost uznáte za oprávněnou a vyřešíte k mé spokojenosti.V opačném případě budu nucen vyhledat jiného operátora.
Internet ADSL Standart-bez pevné linky
Ponechat původní vyúčtování za Internet ADSL Standart-bez pevné linky za poplatek 213,- Kč.
Přestat zasílat upozornění a upomínky za neoprávněné navýšení tarifu bez vědomí zákazníka.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatni reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.