Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18026Nedoručování předplatného tisku v den vydání,nedodávání výpisů z banky-opakovaně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 minut 11 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2017, před 7 lety

Irena Zoubková

Znění stížnosti

Na to, že mě časopis dochází později než je jeho vydání si začínám zvykat-odůvodnění z pošty, jsou dovolené, tak to holt přijde později.Mám předplatné několik let, ale děje se to až v poslední době.
Také mě chodí pozdě výpisy z banky, někdy přijdou i čtyři najednou, které měly přijít třeba před deseti dny. Dnes je 18.9.2017 a ještě nám nedošel měsíční výpis ze Sporožira-banka tvrdí,že byl odeslán,vždy chodil první týden v měsíci.

Stížnost je na pobočku pošty v Černošicích.

Děkuji za vyřízení Zoubková Irena


Požadované řešení

Snažím se aby každý vykonával svoji práci jak má.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 11:07, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.