Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18029Doručování zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2017, před 7 lety

Jana Jandová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dnes 16. 9. 2017 v osm hodin ráno mi přišla sms, že mi bude od PPL doručený balík - 40192422980 - odesílatel: HECHT MOTORS s.r.o. a bude mi doručen mezi 11 - 13 hod.. Přehodila jsem si tedy akci v české televizi na neděli a domluvila servis na opravu, že mi přijde v sobotu náhradní díl.. a čekala jsem doma na balík od Vás.

Nic v sobotu nedorazilo a ani řidič nezavolal, že nepřijede (proč tedy Vám uveřejňujeme tel.číslo), proto jsem zavolala ve dvě hodiny odpoledne do PPL, že p. řidič Marcinek nedorazil, (aniž by alespoň dal vědět z jakého důvodu mi balíček nepřiveze) tak mi na centrále řekli, že balíček je už zpět v jejich depu a že neví z jakého důvodu řidič jej nedoručil.

Psala jsem to firmě, která mi balíček poslala a tam jsem se dozvěděla, že jsem údajně já zrušila termín dodání:
"16.9.2017 11:39
Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jiný pracovní den."


Ano vybrala jsem si PPL a ne ulhanou společnost, která když se ji něco nepovede se nejen neomluví ale ještě mlží . Platím za Vaše doručení peníze a příště si rozmyslím volit Vaši společnost, právě pro tento přístup, který je velmi drzý a neslušný !!! Nejen že jsem potvrdila platbu PPL za službu, která mi balík nedoručila v termínu, ale musela jsem změnit svůj projekt v práci a odvolat servis, kdy jsem dohodla opravu sekačky, neb v balíčku byl na ni náhradní díl.

Doporučím firmě, aby si rozmyslela s kým uzavírá smlouvu o přepravu jejich zboží, protože tato firma má tu nejlepší vizitku a Vy ji moc nepřidáváte.

S pozdravem

Jana Jandová

--


Požadované řešení

Pravdivé vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2017 12:27, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 11:26, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.