Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Dnes 16. 9. 2017 v osm hodin ráno mi přišla sms, že mi bude od PPL doručený balík - 40192422980 - odesílatel: HECHT MOTORS s.r.o. a bude mi doručen mezi 11 - 13 hod.. Přehodila jsem si tedy akci v české televizi na neděli a domluvila servis na opravu, že mi přijde v sobotu náhradní díl.. a čekala jsem doma na balík od Vás.
Nic v sobotu nedorazilo a ani řidič nezavolal, že nepřijede (proč tedy Vám uveřejňujeme tel.číslo), proto jsem zavolala ve dvě hodiny odpoledne do PPL, že p. řidič Marcinek nedorazil, (aniž by alespoň dal vědět z jakého důvodu mi balíček nepřiveze) tak mi na centrále řekli, že balíček je už zpět v jejich depu a že neví z jakého důvodu řidič jej nedoručil.
Psala jsem to firmě, která mi balíček poslala a tam jsem se dozvěděla, že jsem údajně já zrušila termín dodání:
"16.9.2017 11:39
Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jiný pracovní den."
Ano vybrala jsem si PPL a ne ulhanou společnost, která když se ji něco nepovede se nejen neomluví ale ještě mlží . Platím za Vaše doručení peníze a příště si rozmyslím volit Vaši společnost, právě pro tento přístup, který je velmi drzý a neslušný !!! Nejen že jsem potvrdila platbu PPL za službu, která mi balík nedoručila v termínu, ale musela jsem změnit svůj projekt v práci a odvolat servis, kdy jsem dohodla opravu sekačky, neb v balíčku byl na ni náhradní díl.
Doporučím firmě, aby si rozmyslela s kým uzavírá smlouvu o přepravu jejich zboží, protože tato firma má tu nejlepší vizitku a Vy ji moc nepřidáváte.
S pozdravem
Jana Jandová
--
Pravdivé vysvětlení
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.