Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od firmy Matula, z Říčan u Brna jsem si nechal udělat terasu. Po cca 1 roce se poškodily podkladní profily a terasová prkna se uvolnila. Firma Matula reklamaci uznala a terasu opravila. Tento problém se boužel opakoval znovu.
Při mé poslední reklamaci, kdy došlo opět ke stejnému problému firma nehodlá řešit a odvolává se na špatný materiál a technologický postup pokládky od firmy Inoutic(dříve Deceuninck).
Zkoušel jsem řešit reklamaci i s firmou Inoutick, ale bylo mi sdělěno "že pro ně nejsem partner" a reklamaci mám řešit s firmou Matula.
Zatím bez výsledku.
terasa Twinson, od firmy Inoutic
Možné řešení:
1. Opravení podkladních profilů.
2. Demontáž tarasy a vracení zaplacených peněz.
|
Tweet |
Za vady na zhotovené věci zodpovídá objednateli ten s kým uzavřel smlouvu. Pokud zhotovitel spolupracoval s jiným podnikatelským subjektem, musí tento problém s ním řešit sám a spotřebitel se odpovědnosti za vady může dovolávat u zhotovitele.
Subjekt Ing. Matula Jaroslav byl o podaných stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před podáním žaloby doporučujeme konzultaci s advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.