Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.6. 2017 jsem si objednala ve firmě Rajpradla.czjednodílné plavky. Na objednané zboží jsem čekala až do 18.7. a byla jsem nemile překvapena při otevření balíčku. Našla jsem místo jednodílných plavek pouze horní díl od plavek dvoudílných. Pochopitelně jsem zboží zabalila, vyplnila formulář na vrácení kde jsem uvedla, že vracím z důvodu zaslání úplně jiného zboží. 26.7. jsem dostala dobropis objednávky s ujištěním jak hodně je mrzí, že mě zboží nevyhovuje a že mi peníze vrátí do 14 dnů. Po uplynutí této doby jsem dobropis urgovala a 17.8.bylo mi odpovězeno, že došlo k pochybení a že zadávají urgentní příkaz k úhradě.Bohužel se nic neděje, na další emaily nereagují a telefony neberou. Jsem trpělivá, ale toto jednání už nebudu tolerovat. Zjistila jsem z reakcí ostatních zákazníků že nejsem zdaleka jediná poškozená.
Dámské jednodílné plavky Krisline Tobago Body Brassiere,ORAVIO/75A
Požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.