Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pracuju jako taxi ,odeselsem z vodafonu k relaxu 2 tydny se mi nikdo nemhl dovolat pres svatky .vznikla skoda 10 000. Na cisle 608 675 322.prisel sem moc klijentu'.kuli relax mobilu 2krat nefunkcni karta sim .blokovani sluzebniho mobilu z neohleduplnosti! Ctel bych se zeptat na uslou skodu odskodneni,nebo platbu zaten mnesic.za volani.
Virovnat skodu,nebo se domluvit za uctovani za ten mnesic cosem provolal .abyste mne nic neuctovali!
|
Tweet |
Dle § 442 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku se hradí skutečná škoda i ušlý zisk. V tomto případě by škodou způsobenou vadou výrobku byl patrně ušlý zisk.
Přičemž pokud nebyla po určitou část měsíce poskytována služba, má zákazník nárok na přiměřenou slevu v poměrné výši k délce výpadku služby.
Společnost se k případu vyjádřila následovně:
Společnost BEI MULTIMEDIA INTERACTIVE (Relax Mobil) ve výše zmíněném případě žádným způsobem nepochybila. Zákazník k naší společnosti přecházel od společnosti Vodafone a požadoval přenos původního telefonního čísla (tzv. portaci). Proces portace trvá 5 pracovních dnů a je detailně popsán na webových stránkách Relax Mobil - http://www.relaxmobil.cz/. Portace telefonního čísla je zahájena ve chvíli, kdy společnost Relax Mobil obdrží od zákazníka originál podepsané smlouvy a kód přenosu telefonního čísla (tento kód je zákazníkovi doručen předešlým operátorem poté, co u něho zákazník vypověděl smlouvu).
Pan Kobra sice telefonicky smlouvu s Relax Mobilem uzavřel již 6. 12. 2013, podepsaný originál smlouvy jím byl však na adresu společnosti Relax Mobil doručen až 17. 12. 2013. Portace telefonního čísla byla zahájena hned následující den, tedy 18. 12. 2013 a dokončena 27. 12. 2014 (díky vánočním svátkům a víkendů). Nicméně trvala přesně 5 pracovních dnů.
Proces portace byl panu Kobrovi také detailně vysvětlen během telefonním hovoru s naším operátorem, který se uskutečnil dne 11. 12. 2013. Záznam tohoto telefonního hovoru, při kterém nás zákazník ujistil, že proces portace telefonního čísla chápe, máme k dispozici a můžeme případně nabídnout jeho přepis.
Relax Mobil
Jana Lohrová
PR Manager
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.