Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.5.2017 jsem na tomto eshopu objednal a zaplatil boty Nike
Ten den zaplaceno kartou. Po zaplacení zboží jsem byl přesměrován na stránky http://www.17track.net/en/track?nums=EA275259443CN&fc=0 pro sledování zásilky s číslem EA275259443CN. Sledování fungovalo asi 2 měsíce a poté už ne.
Eshop vůbec nekomunikuje.Neodpovídá ani na email a ani na jejich stránkách v sekci kontaktování.
Brzy to budou 4 měsíce a nemám nic ani boty, ani peníze.
1 x Nike AIR MAX COMMAND (629993-024) pánská obuv (6735581987) 51464745 (boty7635) = CZK1,652.36
Chtěl bych vrátit peníze, nebo dodat zboží.
|
Tweet |
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud se spotřebitel domnívá, že se jedná o podvodný e-shop, může podat trestní oznámení na Policii České republiky či na Státní zastupitelství. Ačkoliv pro spáchání trestného činu musí být spáchána škoda ve výši nejméně 5000 Kč, platí dle trestního řádu, že výše škod se sčítá za každý trestný čin, co by podnikatel spáchal. V rámci trestního stíhání by mohl poškozený uplatnit nárok na vrácení předmětné částky v rámci adhezního řízení.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Na webových stránkách České obchodní inspekce je tento e-shop označený jakožto rizikový. Důvodem pro jeho zveřejnění jsou především chybějící údaje o provozovateli daného e-shopu, tedy o osobě, se kterou spotřebitel uzavírá smlouvu a vůči níž může nárokovat svá práva. Z činnosti sítě Evropských spotřebitelských center vyplývá, že provozovatel tohoto e-shopu nereaguje na jakékoli pokusy o komunikaci, a tedy neumožňuje spotřebitelům uplatnit svá práva, ať už se jedná o právo na odstoupení od smlouvy, příp. na reklamaci. Uvedený e-shop naplňuje i další typické znaky podvodného e-shopu, tj. špatná kvalita stránek, nesrozumitelné použití českého jazyka, registrace domény v zahraničí, atd.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.