Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
13.8. 2017 jsem si zakoupila MĚSÍČNÍ členství VIP, vzhledem k tomu, že společnost se profiluje tak, že mají úspěšnost v nalezení vhodného partnera, jsem si měsíční členství zakoupila.
Bohužel jsem zjistila, že to nefunguje jelikož stejné fotografie jsou přiřazovány k několika různým profilům.
13. 9. 2017 si společnost z mé karty strhla 2 247 Kč. Jako několik zde jsem se ohradila, že to nepovažuji za slušné a jejich VOP jsou psány tak, že je v nich toto skryto (již jste jednu stížnost z tohoto týdne řešili).
Ihned jsem chtěla dle jejich instrukcí na www stránkách Prémiové členství, což nelze a nefunguje. Odkaz, abych kontaktovala zákaznický servis jsem učinila a do dnešního dne od 16. 9. bez odpovědi, kdy přijde mail, že do 48 h vše vyřeší.
Částka je pro fatální, samoživitelka 3 letá dvojčata, kdy jedno z dětí je autista.
Tudíž nejen, že VOP jsou tak nečitelné, dále uvádějí "spotřebitel" v omyl, jelikož používají fiktivní fotku pro několik profilů.
Děkuji za pomoc, vzhledem k tomu, že je těch stížností několik a nedojde k řešení obratím se na soud, a budu věřit, že tyto společnosti zde zakážou.
Seznamka - stržení poplatku
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 6233HF33
Přejeme Vám dobrý den, paní Procházková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 13.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Vazeni, dekuji za odpoved. Bohuzel to ze dojde k automtickemu prodlouzeni jsem se docezla pozdeji. Zadost o ukonceni clenstvi mate jiz 2x zaslano v mailu a z vasi strany bez odpoved i a to ze dne 16.9. a 18.9.
Chapu a jsem srozumena s tim, ze mi bude adekvatni castka strzena. Doufam, ze ae domluvime. Pro me je vami strzena castka bohuzel dost vysoka vzhledem k me situaci.
ID: 6233HF33
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Procházková.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již na základě Výpovědi, přijaté z Vaší strany, zrušené (viz prosím také emailové potvrzení zaslané ze strany Zákaznického centra k včerejšímu dni, t.j. 20.09.2017).
Vaše VIP členství je platné do 13.12.2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Přejeme Vám hezký zbytek dne.
Dobry den, ano vypoved o zruseni clenstvi mi byla dorucena.
Jak jsem uvadela, koupila jsem si clenstvi na mesic jelikoz jako matka 3 letych dvojcat, kdy jedno z deti je autista, nemam nejak moznost se seznamit. Proto i vami strzena castka je pro nas dost vysoka.
Presto nejsme schopni se domluvit, aby doslo ke kompenzaci? Nemam problem vam dolozit, ze to vse je lekarsky podlozeno.
Dekuji
ID: 6233HF33
Dobrý den, paní Procházková.
Suma odpovídající dvou měsícům VIP členství, t.j. 1498 Kč, byla k dnešnímu dni refundovaná na Váš účet.
Přejeme Vám hezký víkend a vše dobré.
Dobrý den,
děkuji, že jsme se byli schopni domluvit. Částku ke dni 26.9. ještě nemám, případ uzavřu po připsání částky.
Děkuji Procházková
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den, dekuji za pomoc i za vstricnost druhe strany, penize mi byly v pomerne casti vraceny.