Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18048Stržení poplatku za Prémiové členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2017, před 7 lety

Eliška Procházková

Znění stížnosti

13.8. 2017 jsem si zakoupila MĚSÍČNÍ členství VIP, vzhledem k tomu, že společnost se profiluje tak, že mají úspěšnost v nalezení vhodného partnera, jsem si měsíční členství zakoupila.

Bohužel jsem zjistila, že to nefunguje jelikož stejné fotografie jsou přiřazovány k několika různým profilům.

13. 9. 2017 si společnost z mé karty strhla 2 247 Kč. Jako několik zde jsem se ohradila, že to nepovažuji za slušné a jejich VOP jsou psány tak, že je v nich toto skryto (již jste jednu stížnost z tohoto týdne řešili).

Ihned jsem chtěla dle jejich instrukcí na www stránkách Prémiové členství, což nelze a nefunguje. Odkaz, abych kontaktovala zákaznický servis jsem učinila a do dnešního dne od 16. 9. bez odpovědi, kdy přijde mail, že do 48 h vše vyřeší.
Částka je pro fatální, samoživitelka 3 letá dvojčata, kdy jedno z dětí je autista.

Tudíž nejen, že VOP jsou tak nečitelné, dále uvádějí "spotřebitel" v omyl, jelikož používají fiktivní fotku pro několik profilů.

Děkuji za pomoc, vzhledem k tomu, že je těch stížností několik a nedojde k řešení obratím se na soud, a budu věřit, že tyto společnosti zde zakážou.


Produkt

Seznamka - stržení poplatku


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2017 10:15, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2017 14:11, před 7 lety

ID: 6233HF33


Přejeme Vám dobrý den, paní Procházková.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 13.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.9.2017 14:18, před 7 lety


Eliška Procházková

Vazeni, dekuji za odpoved. Bohuzel to ze dojde k automtickemu prodlouzeni jsem se docezla pozdeji. Zadost o ukonceni clenstvi mate jiz 2x zaslano v mailu a z vasi strany bez odpoved i a to ze dne 16.9. a 18.9.
Chapu a jsem srozumena s tim, ze mi bude adekvatni castka strzena. Doufam, ze ae domluvime. Pro me je vami strzena castka bohuzel dost vysoka vzhledem k me situaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2017 09:00, před 7 lety

ID: 6233HF33


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Procházková.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již na základě Výpovědi, přijaté z Vaší strany, zrušené (viz prosím také emailové potvrzení zaslané ze strany Zákaznického centra k včerejšímu dni, t.j. 20.09.2017).

Vaše VIP členství je platné do 13.12.2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Přejeme Vám hezký zbytek dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2017 09:09, před 7 lety


Eliška Procházková

Dobry den, ano vypoved o zruseni clenstvi mi byla dorucena.
Jak jsem uvadela, koupila jsem si clenstvi na mesic jelikoz jako matka 3 letych dvojcat, kdy jedno z deti je autista, nemam nejak moznost se seznamit. Proto i vami strzena castka je pro nas dost vysoka.
Presto nejsme schopni se domluvit, aby doslo ke kompenzaci? Nemam problem vam dolozit, ze to vse je lekarsky podlozeno.
Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.9.2017 15:10, před 7 lety

ID: 6233HF33


Dobrý den, paní Procházková.

Suma odpovídající dvou měsícům VIP členství, t.j. 1498 Kč, byla k dnešnímu dni refundovaná na Váš účet.

Přejeme Vám hezký víkend a vše dobré.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2017 09:53, před 7 lety


Eliška Procházková

Dobrý den,

děkuji, že jsme se byli schopni domluvit. Částku ke dni 26.9. ještě nemám, případ uzavřu po připsání částky.

Děkuji Procházková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 09:01, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.12.2017 09:14, před 7 lety


Eliška Procházková

Dobry den, dekuji za pomoc i za vstricnost druhe strany, penize mi byly v pomerne casti vraceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.