Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Pojistila jsem se u Vaší společnosti KOMPEXNÍ ŽIVOTNÍ POJISTKOU FORTE
č.poj.sml - 1308812078
S denním odškodným ve výši 500 Kč při pracovní neschopnosti.
Jsem zaměstnanec s hrubým výdělkem 17 000 Kč/měs, a jelikož jsem samoživitelka s 13 letou dcerou, rozhodla jsem se pojistit u vaší společnosti pro mne celkem vysokou měsíční částkou pro případ, situace v které se nyní nacházím.
20. 6. 2017 jsem byla odvezena do nemocnice a posléze hospitalizována.
28. 7. 2017 jsem zaslala na vaši adresu ČSOB POJIŠŤOVNA, Masarykovo nám. 1458, 532 18 Pardubice
č.pod lístku EE057321339CZ – pošta Ostrava, řádně vyplněné doklady
V týž den jsem tyto doklady přeposlala i na - emailovou adresu info@csobpoj.cz
Dne 31.7 – jsem od vás obdržela potvrzení přijetí
2. 8. 2017 mi byl od vás doručen e mail, ve kterém žádáte doložení a vyplnění 1 a 4 strany formuláře
Ještě týž den 2. 8. 2017 jsem vám odeslala e mail, že jsem vám všechny dokumenty zaslala e mailem a poštou i s vyplněnou 1 a 4 stranou. Poprosila jsem vás o dohledání a zpětné vazby, ohledně zaslaných dokladů.
4. 8. 2017 mi byl opět od vás doručen e mail, kde jste mi zaslali v příloze tiskopisy na vyplnění 1 a 4 strany
4. 8. 2017 jsem vám opětovně zaslala 2 emailové zprávy s přílohami, ve kterých jsem vám opět zaslala všechny dokumenty.
Upřesňuji, že i 1 a 4stranu
4. 8. 2017 mi byl od Vás doručen e mail z vašeho klientského centra od A. K., že potvrzuje přijetí dokumentů a předává je ke zpracování na oddělení poj.události
Mezitím jsem volala na vaši linku, kde jsem mluvila s vaším operátorem a bylo mi opětovně řečeno, že mám doložit 1 a 4 stranu.
7. 8. 2017 jsem od Vás obdržela e mail, že doklady byly dohledány a pojistná událost předána k likvidaci a o výsledku budu písemně informována.od A. H. - referent senior
Po několika dnech jsem opět kontaktovala vaše klientské centrum, kde jsem vždy řešila, že pojistná událost nemůže být dořešena, jelikož jsem nedoložila 1 a 4 stranu.
Proto jsem kontaktovala svého finančního specialistu pana R. K., který mi sdělil, že mi dnes 16. 8. 2017 ČSOB zaslala dopis, že potřebují vyplnit 1 a 4 stranu formuláře
--
17. 8. 2017 jsem Vám opětovně zaslala všechny doklady i s vyplněnou 1 a 4 stranou, kterou již poněkolikáté požadujete.
Když mi byl opětovně doručen požadavek o doložení 1 a 4 strany formuláře, tak jsem Vám opětovně zaslala
21. 8. 2017 e mail na Vaší společnost, kde jsem vám zaslala vyplněnou 1 a 4 stranu tiskopisu.
22. 8. 2017 mi byl doručen email s potvrzením mého požadavku a předán ke zpracování. Od paní H. Č.
Opětovně jsem volala na vaší linku s dotazem ohledně mé poj. události.
Když jsem opětovně 6. 9. 2017 volala na vaší linku se žádosti v jakém stádiu je má pojistná událost, tak mi bylo řečeno, že mi chybí 1 a 4 strana to už jsem si myslela, že si operátor vaší společnosti dělá ze mne srandu.
V měsíci srpnu jste si vyžádali také od mého lékaře dokumentaci, kterou Vám také ihned doložil na Vaší společnost.
Dnes 12. 9. 2017 jsem opět kontaktovala vaší společnost s prosbou v jakém stádiu je řešení mé poj. události a vaší operátorkou
p. P. mi bylo sděleno, že ještě se čeká na vyjádření mého lékaře, který nedoložil Vámi požadované doklady.
Můj ošetřující lékař obdržel od vás dopis se žádosti o doložení dokumentace od MUDr. P. P.
Všechny vámi požadované doklady vám zaslal poštou 18.8. 2017 na adresu
ČSOB Pojišťovna, a.s
MUDr.P. P.
Masarykovo nám. 1458
532 18 Pardubice
Uzavřela jsem s Vaší společností pojistku, abych se kryla v takovéto životní situaci, do které jsem se právě
dostala. Váš přístup a jednání ke klientovi je zcela nepřístojný.
Při opakované prosbě o vyjádření mi od vás nepřišlo žádné písemné vyjádření ani omluva za několika násobné a
opětovné doložení 1 a 4 strany.
V této chvíli bohužel nejsem ani schopna platit měsíční splátku 1 700 Kč, jelikož jsem stále v nemocenském stavu.
12.9. jsem na vaši společnost zaslala Stížnost, ale ani na moji stížnost nebyl nikdo schopný jakékoliv reakce.
Prosím vaši společnost o vyrozumění k mé stížnosti a objasnění proč vaše společnost nebyla schopna
dohledat po celou dobu komunikace, již několikrát doložené doklady.
Také prosím o vyjádření z jakého důvodu jsem od vás do dnešního dne nedostala ani částečné plnění ani žádnou informaci o tom jak se má pojistná událost vyvíjí.
Předem děkuji.
Vyplacení plnění
|
Tweet |
Pokud společnost nereagovala na podanou stížnost, má spotřebitelka možnost podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Vážená paní Pastrňáková,
z důvodu ochrany osobních údajů jsme Vám odpověď odeslali na Vaši e-mailovou adresu.
Děkuji Vám za pochopení.
S přátelským pozdravem
Eva Jabulková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.