Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#18056Nedodaná služba za potvrzených podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2017, před 7 lety

Sven Lundquist

Znění stížnosti

Dobrý den,
v minulém týdnu jsem volal na T-Mobile s tím, že bych rád přešel na jiný tarif ze současné předplacené karty. Poptával jsem konkrétně neomezené voláni s minimem dat a to bez smlouvy. Bylo mi nabídnuto neomezené volání do všech sítí za 549Kč včetně DPH a 500MB dat, bez závazků a bez smlouvy. Domluvil jsme se ze slečnou v zákaznickém oddělení, že mi zavolá 18/9/2017 a že se domluvíme finálně na spuštění. Skutečně zavolala a dohodli jsme se, že vše spustíme od 19/9/2017 8:00. Protože se tak nestalo a telefon nefungoval (již jsem neměl kredit) zavolal jsem T-Mobile a dožadoval se nápravy, jistým pánem mi bylo zděleno, že patřičná slečna bude kontaktována a hned se mi ozve, co je za problém. Po dvou hodinách čekání se nic neudálo, zavolal jsem tedy znovu a vysvětlil co se stalo. Jiná slečna mi vysvětlila, že slečna, která mi měla zavolat, klidně může mít dovolenou a že bych tedy mohl čekat i týden. Řekla mi, že kolegyně udělala chybu a nezadala vše do systému, nicméně 549Kč a 500MB bez smlouvy platí, musím jenom zajít na pobočku, tam to podepíši a bude vše vyřízeno. Vydal jsem se tedy na pobočku s tím, že bych rád aktivoval plán a ukázal obdrženou SMS s kódem, zde mi slečna suše řekla, že nic jako plán za 549Kč a 500Mg dat bez smlouvy neexistuje, a že pokud chci, tak toto mohu mít za 649Kč, nebo ať si zavolám na T-Mobile a když mi to slíbili, tak ať mi to dají a že ona s tím nemá nic společného. Zkušenost na pobočce bych shrnul slovy, neochota, otrávenost a neprofesionalita. Zavolal jsem tedy opět na T-Mobile, kde opět jiná slečna po dlouhém čekání zjistila, že vlastně pobočka má pravdu a že skutečně nic co mi bylo slíbeno neexistuje. Omluvila se a řekla, že tedy je na mě, zda to využiji nebo ne. Dožadoval jsem se její nadřízené s tím, že bych rád vše znovu vysvětlil jí, na to mi řekla, že to není možné a že se mi během týdne někdo ozve. Závěrem musím říci, že jsem naprosto šokován, takto neprofesionálním přístupem zástupců společnosti T-Mobile.


Produkt

Neomezené volání do všech sítí 500Mb dat za 549Kč/měsíc bez smlouvy od společnosti T-mobile


Požadované řešení

Očekávám, že zodpovědní pracovníci společnosti T-Mobile se k této záležitosti postaví čelem. Poskytnutí toho co bylo slíbeno, a mají jistě zaznamenáno, považuji za absolutní minimum.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2017 22:48, před 7 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.