Společnost


Sahulka Martin

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1806Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2014, před 11 lety

Hana Urbanová

Znění stížnosti

Od 5.12. 2013 firma nedodala zaplacené zboží, nereaguje a telefony uvedené na stránkách obchodu jsou nefunkční


Produkt

obaly na telefony


Požadované řešení

dodání zboží nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2014 10:38, před 11 lety

V případě, že zboží není dodáno dle smlouvy, je třeba zaslat prodejci výzvu k plnění. Pokud neplní ani na základě této výzvy, je kupující oprávněn od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek.
V případě, že by takové jednání bylo běžnou praktikou prodejce, mohla by být naplněna skutková podstata trestného činu podvodu dle § 209 trestního zákoníku. V takovém případě doporučujeme podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 23:02, před 11 lety

Spotřebitelka nám sdělila následující.

Dobrý den,
protože jsem moji stížnost řešila i na živnostenském odboru příslušného úřadu, tak bylo zboží již dodáno.
Děkuji za snahu
Urbanová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.5.2014 23:03, před 11 lety


Hana Urbanová

Hodnocení: