Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobryden dnes mi byla dorucena upominka k uhrade 188 Kc ale ja jsem nic neprijala, mate cislo dorucenky ?? Pokusim se o dohledani na poste,aby se to vyresilo ?? to mi prislo na dobirku, nebo nejak doporucene? nikdy se mi nic podobneho nestalo, nemuzu platit i s poplatkem za prodleni za zbozi ktere jsem neobdrzela, je mi to lito, ale timto zadam o ukonceni smlouvy. cislo faktury je 12930574.Dekuji za pochopeni a kladne vyrizeni
ukonceni smlouvy
|
Tweet |
Pro případ, že spotřebitelka fakturované zboží vůbec neobdržela, doporučujeme kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebitelce nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinna částku platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Pro korespondenci se společností lze využít adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to nejlépe doporučeně s dodejkou a uchovat si kopii dopisu.
Pokud spotřebitel souhlasil se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností dle obchodních podmínek smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží spotřebiteli i před převzetím zboží, proto doporučujeme spotřebiteli bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.