Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18066Zrušení členství a navrácení neoprávněně strhnuté částky z mého účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2017, před 7 lety

Eva Bärtlová

Znění stížnosti

16.9. jsem zažádala o registraci na Academic Singles, potvrdila členství a poté se za 179 Kč stala VIP členem Academic Singles. Z mého účtu mi však bylo neoprávněně strženo 4 799 Kč. Žádala jsem tedy zákaznické centrum o zrušení profilu a navrácení neoprávněně stržených peněz. Dosud se nic neděje.Prosím tímto o pomoc. Věřím ve vstřícnost společnosti.


Produkt

seznamka Academic Singles, společnost be2 S.a.r.l.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů,ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a vrácení částky 4 799 Kč zpět na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2017 09:39, před 7 lety

Smlouvu byla uzavřena po internetu, a spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2017 16:44, před 7 lety

ID: IPUHEE42


Přejeme Vám dobrý den, paní Bärtlová.

Členský poplatek byl již v plné výši refundovaný na Váš účet.

Přejeme Vám hezký zbytek dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.9.2017 09:00, před 7 lety


Eva Bärtlová

Dosud se mi členský poplatek na účtě neobjevil. Zrovna tak je aktivní můj profil a stále mi chodí nabídky.
O refundaci členského poplatku v plné výši zpět na můj účet jsem přitom byla společností be2 informována před 5 dny.
Eva Bärtlová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 09:10, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2017 12:19, před 7 lety

ID: IPUHEE42


Dobrý den, paní Bärtlová.

Váš profil byl již smazaný (emailové notifikace budou zastaveny do 48 hodin).

Evidence refundovaného poplatku na Vašem účtu může trvat do 7-mi pracovních dnů, v závislosti od Vaší banky.

Děkujeme Vám za pochopení, rádi jsme Vám byli nápomocni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2017 16:31, před 7 lety


Eva Bärtlová

Peníze již přišly a pozastavení emailů bude doufám následovat. Tímto velice děkuji společnosti Vaše stížnosti a dTestu za pomoc.
EB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.