Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#18069Neúspěšná reklamace iPhone 5s GRAY 16GB

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2017, před 7 lety

Václav Král

Znění stížnosti

Udal jsem závadu - Zařizení vynechavá dotyk po restartovaní chvili funguje a poté přestané opět fungovat. Podnět k opravě věci dne.
Datum podaní žádost o reklamaci proběhl 20.8.2017
22.8.2017 byla moje žádost o reklamaci zamítnuta a výsledek diagnostiky : Uvedená vada tedy vynechavajicí dotyková plocha se projevuje. Iphone je však mechanicky poškozen.Deformace horního pravého rohu tedy místa uložení duležitych komponentu displayer a konektoru displaye.
Na prodejně jsem uvedel že tento problém nastal po uplném vybytí telefonu po žádnem pádu nebo po nějaké deformaci telefonu . Při mém opakovaní aby toto bylo uvedeno do udaní závady mi bylo řečeno že je toto zbytečné psát opětovně jsem zažádal aby toto bylo vepsáno do udaní závady bylo mi odpovězeno jesli chci telefon reklamovat tak to mám podepsat a odejít.

Telefon kupovaný v roce 29.7.2019 Částka 9.800,-Kč oprava mi byla vyčíslena na neskutečných 8 620,00,- Kč. směšná částka opravdu za takovou cenu pořidím novější typ !


Produkt

iPhone 5s GRAY 16GB Seriové číslo [DX3RTKJAFFG8] IMEI: [355669074641922]


Požadované řešení

Požaduji bezplatnou výměnu telefonu nebo vracení plné částky zaplacené 29.7.2016 .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2017 09:07, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 10:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.