Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18071Doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2017, před 7 lety

Miroslava Zrnečková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 19.9.2017 mi měla být domů doručena zásilka č.40191890666.
Váš kurýr mi poslal, sms že mi bude doručovat zásilku mezi 14-16. Čekala jsem celý den,ale zásilku se ani nepokusil doručit a rovnou ji uložil (přišla mi následně sms o uložení na výdejním místě).
Platila jsem 99kč za dopravu domů, abych si zásilku nakonec musela jít vyzvednout sama a celý den jsem čekala na doručení doma!!
Takové jednání si vyprošuju a jak vidím, není nás málo komu se tohle stalo, u vás je to snad pravidlem nebo co,tak už jen pro vaše jméno byste s tím měli už konečně něco dělat!!Jedná se o řidiče - KUNC s tel.číslem 777 717 593, podotýkám, že jsem řidiči 5x volala a ani jednou to nezvedl!


Produkt

zásilka č.40191890666


Požadované řešení

Minimálně finanční postih!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2017 08:22, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.