Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 19.9.2017 mi měla být domů doručena zásilka č.40191890666.
Váš kurýr mi poslal, sms že mi bude doručovat zásilku mezi 14-16. Čekala jsem celý den,ale zásilku se ani nepokusil doručit a rovnou ji uložil (přišla mi následně sms o uložení na výdejním místě).
Platila jsem 99kč za dopravu domů, abych si zásilku nakonec musela jít vyzvednout sama a celý den jsem čekala na doručení doma!!
Takové jednání si vyprošuju a jak vidím, není nás málo komu se tohle stalo, u vás je to snad pravidlem nebo co,tak už jen pro vaše jméno byste s tím měli už konečně něco dělat!!Jedná se o řidiče - KUNC s tel.číslem 777 717 593, podotýkám, že jsem řidiči 5x volala a ani jednou to nezvedl!
zásilka č.40191890666
Minimálně finanční postih!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.