Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#18073Špatné vyúčtování starého tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2017, před 7 lety

Eva Navrátilová

Znění stížnosti

Dobrý den,
od září 2015 jsem užívala tarif Red s objemem dat 1,5 G u Vodafone. Od letošního 4.8. jsem převedena na tarif Onenet, za který jsem už za srpen zaplatila první fakturu ve výši 784 Kč. Od Vodafone mi přišla špatně vystavená faktura na starý tarif na období 26.7. až 24.8. ve výši 633 Kč, na starém tarifu jsem prakticky byla jen od 26.7. do 3.8. Jen pro srovnání za červenec jsem za starý tarif platila 760 Kč. Obrátila jsem na společnost, ale tam mi sdělili, že částka i faktura jsou správně vystaveny a částka prý je poměrná. Nesouhlasím s výškou částky, která očividně poměrná není. Takto jsem za měsíc srpen nucena zaplatit téměř 1400 Kč.


Produkt

telefonní tarif


Požadované řešení

Vystavení faktury na skutečně poměrnou částku za období od 26.7. do 3.8 2017


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2017 11:15, před 7 lety

V případě změny tarifu se obvykle taková změna řídí obchodními podmínkami společnosti. Pokud byla provedena změna tarifu v průběhu zúčtovacího období, měly by být účtovány oba tarify poměrnou částí, pouze za ty dny, kdy byl tarif aktivní.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2017 13:04, před 7 lety

Dobrý den, paní Navrátilová,
rádi účtované poplatky zkontrolujeme.

Kontaktujte nás prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, abychom měli přístup k Vašemu zákaznickému účtu a mohli vše řešit. Protože už je číslo ve OneNetu, nechte při poslání dotazu na našich stránkách pole pro aktivní číslo a heslo prázdná.

Děkuji a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 09:44, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.10.2017 12:43, před 7 lety


Eva Navrátilová

Dobrý den,
stížnost byla uzavřena k mé spokojenosti. Společnost Vodafone provedla přepočítání částky a z celkově zaplacené částky 655 Kč mi byla vrácena částka 422 Kč, tj. za zhruba 10 dní užívání starého tarifu jsem reálně zaplatila 233 Kč. Tuto částku již považuji za přiměřenou.
Děkuji za podporu Vašemu portálu i vstřícnosti společnosti Vodafone.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.12.2017 08:51, před 7 lety


Eva Navrátilová

Hodnocení: