Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
od září 2015 jsem užívala tarif Red s objemem dat 1,5 G u Vodafone. Od letošního 4.8. jsem převedena na tarif Onenet, za který jsem už za srpen zaplatila první fakturu ve výši 784 Kč. Od Vodafone mi přišla špatně vystavená faktura na starý tarif na období 26.7. až 24.8. ve výši 633 Kč, na starém tarifu jsem prakticky byla jen od 26.7. do 3.8. Jen pro srovnání za červenec jsem za starý tarif platila 760 Kč. Obrátila jsem na společnost, ale tam mi sdělili, že částka i faktura jsou správně vystaveny a částka prý je poměrná. Nesouhlasím s výškou částky, která očividně poměrná není. Takto jsem za měsíc srpen nucena zaplatit téměř 1400 Kč.
telefonní tarif
Vystavení faktury na skutečně poměrnou částku za období od 26.7. do 3.8 2017
|
Tweet |
V případě změny tarifu se obvykle taková změna řídí obchodními podmínkami společnosti. Pokud byla provedena změna tarifu v průběhu zúčtovacího období, měly by být účtovány oba tarify poměrnou částí, pouze za ty dny, kdy byl tarif aktivní.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Navrátilová,
rádi účtované poplatky zkontrolujeme.
Kontaktujte nás prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, abychom měli přístup k Vašemu zákaznickému účtu a mohli vše řešit. Protože už je číslo ve OneNetu, nechte při poslání dotazu na našich stránkách pole pro aktivní číslo a heslo prázdná.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
stížnost byla uzavřena k mé spokojenosti. Společnost Vodafone provedla přepočítání částky a z celkově zaplacené částky 655 Kč mi byla vrácena částka 422 Kč, tj. za zhruba 10 dní užívání starého tarifu jsem reálně zaplatila 233 Kč. Tuto částku již považuji za přiměřenou.
Děkuji za podporu Vašemu portálu i vstřícnosti společnosti Vodafone.
Hodnocení: