Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dne 19.9. Jsem učinil objednávku. Bylo mi řečeno, že balik se ke mě dostaví službou PPL. Dne 20.9. v 7:19 mi přišla SMS zpráva od PPL. Ve zprávě stálo že mi zásilka bude doručena dnes v rozmezí 8:00 - 10:00. Bohužel jsem byl ve škole a tudíš jsem nemohl zasilku vyzvednout a díky velice krátkému času na vztřebání informace jsem neměl šanci se dostavit. Naštěstí se mi povedlo na rychlo zmobilizovat rodiného příslušníka který byl ochotný zásilku převzít v časovém rozmezí. V 8:40 mi volal kurýr, bohužel jsem nemohl na hovor v tu chvili odpovědět tak jsem do minuty po zavolání odeslal kurýrovi SMS zprávu, že jsem momentálně nedostupný a zavolám zpět za 5 minut. Když jsem volal kuryrovi zpět tak mi velmi nepříjemný pán vzdělil, že se snažil zasilku doručit, ale nebylo to možné. Dále řekl, že mi zásilku nechá na zásilkovně, nebo napíše, že jsem nebyl v době doručování k zastižení. Tudíž rodiný příslušník, který čekal doma jen kvůli zásilce ji nemohl vyzvednout. Rád bych ještě dodal, že kurýr se neobtěžoval ani se zastavením u domu, natož se zazvoněním. Toto jednání se zákazníkem mi nepřijde seriózní ani ohleduplné a z pohledu zákazníka jsem se službou nespokojen. Rád bych ještě dodal, že při minulém užívání vaší služby byl kurýr velice příjemný a vše proběhlo bez problémů. O to víc mě toto jednání zaskočilo. Číslo zásilky je 40062182395 a jméno řidiče Daniel. Děkuji za vyslyšení a rád bych znal názor zástupce/společnosti na takovéto jednání se zákazníkem.
Bauer
Vyjádření zástupce/společnosti a případné domluvení svému personálu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.