Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Třetí reklamace 10.12.2013 tabletu nebyla uznána z důvodu špatného zacházení s napájecím konektorem.Od začátku ten konektor zlobil ale jelikož mám špatné zkušenosti s tímto výrobkem tak jsem ho nereklamoval hned ale čekal jsem co se vyskytne za další závady.Výrobek jsem koupil v Alze a tam jsem ho taky reklamoval.První reklamace byla 04.07.2013 1)nefungoval výstup na sluchátka 2)micro SD nedržela aretace 3)světlé skvrny na displeji.Druhá reklamace 07.09.2013 1)zkreslený zvuk(chrčel reproduktor) 2)na displeji světlé plochy.
Tablet GoClever TAB R974.2 9.7"
Vrácení peněz za tento nekvalitní produkt.
|
Tweet |
V případě, že kupujícímu není reklamace uznána, je povinností prodejce zamítnutí reklamace i písemně odůvodnit dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud kupující s takovým zamítnutím nesouhlasí, může se obrátit na nezávislého odborníka, který by výrobek posoudil a zpracoval znalecký posudek, který by následně kupující předložil spolu s reklamací prodejci.
V případě, že mu bude následně reklamace uznána, má kupující dle § 598 občanského zákoníku i nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací.
Vážený pane Krupaři,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování externí agendy tohoto fóra.
Pro urychlení vyřízení Vašeho případu a eliminaci jakýchkoli případných dalších nedorozumění Vás moc prosím (nezávisle na evidenci na tomto portálu) i o odeslání identifikačních podkladů (eventuálně doplňkových podrobností) k Vaší reklamaci na naši e-mailovou adresu stiznosti@alza.cz – jakékoli obchodní či reklamační nesrovnalosti, hlášené právě na tuto adresu, jsou řešeny vždy přednostně a s nejvyšším důrazem na co nejvíce pro-zákaznický přístup. Prosíme Vás především o uvedení stejné emailové adresy, v rámci které byla Vaše reklamace řešena (nebo ke které se vztahuje příslušný nákupní doklad) a případně i čísla reklamace samotné.
Závěrem bych rád vyjádřil lítost nad tím, že se komunikace s naší společností dostala až do roviny publikace zde na tomto fóru; samozřejmě, že i s ohledem na tento fakt bude vše od této chvíle řešeno opravdu s nejvyšší možnou prioritou.
S úctou a omluvou za případná dosavadní komunikační nedorozumění
Jiří Horáček
ombudsman
Stížnost uzavřena z důvodu nereakce spotřebitele.