Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1808Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2014, před 11 lety

Vratislav Krupař

Znění stížnosti

Třetí reklamace 10.12.2013 tabletu nebyla uznána z důvodu špatného zacházení s napájecím konektorem.Od začátku ten konektor zlobil ale jelikož mám špatné zkušenosti s tímto výrobkem tak jsem ho nereklamoval hned ale čekal jsem co se vyskytne za další závady.Výrobek jsem koupil v Alze a tam jsem ho taky reklamoval.První reklamace byla 04.07.2013 1)nefungoval výstup na sluchátka 2)micro SD nedržela aretace 3)světlé skvrny na displeji.Druhá reklamace 07.09.2013 1)zkreslený zvuk(chrčel reproduktor) 2)na displeji světlé plochy.


Produkt

Tablet GoClever TAB R974.2 9.7"


Požadované řešení

Vrácení peněz za tento nekvalitní produkt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2014 10:13, před 11 lety

V případě, že kupujícímu není reklamace uznána, je povinností prodejce zamítnutí reklamace i písemně odůvodnit dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud kupující s takovým zamítnutím nesouhlasí, může se obrátit na nezávislého odborníka, který by výrobek posoudil a zpracoval znalecký posudek, který by následně kupující předložil spolu s reklamací prodejci.
V případě, že mu bude následně reklamace uznána, má kupující dle § 598 občanského zákoníku i nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2014 19:59, před 11 lety

Vážený pane Krupaři,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování externí agendy tohoto fóra.

Pro urychlení vyřízení Vašeho případu a eliminaci jakýchkoli případných dalších nedorozumění Vás moc prosím (nezávisle na evidenci na tomto portálu) i o odeslání identifikačních podkladů (eventuálně doplňkových podrobností) k Vaší reklamaci na naši e-mailovou adresu stiznosti@alza.cz – jakékoli obchodní či reklamační nesrovnalosti, hlášené právě na tuto adresu, jsou řešeny vždy přednostně a s nejvyšším důrazem na co nejvíce pro-zákaznický přístup. Prosíme Vás především o uvedení stejné emailové adresy, v rámci které byla Vaše reklamace řešena (nebo ke které se vztahuje příslušný nákupní doklad) a případně i čísla reklamace samotné.

Závěrem bych rád vyjádřil lítost nad tím, že se komunikace s naší společností dostala až do roviny publikace zde na tomto fóru; samozřejmě, že i s ohledem na tento fakt bude vše od této chvíle řešeno opravdu s nejvyšší možnou prioritou.

S úctou a omluvou za případná dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 22:10, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.