Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#18083Nevyřízení reklamace mobilního telefonu v 30-denní reklamační lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2017, před 7 lety

MARTINA ŠVEJDOVÁ

Znění stížnosti

Dne 18.8.2017 jsem na pobočce této společnosti v Benešově reklamovala mobilní telefon zakoupený dne 3.7,2017, tzn. 1,5 měsíce starý. První vada, pro kterou jsme ho reklamovali, se projevila po 14 dnech, druhá vada se projevila asi po měsíci. První vada spočívala v tom, že volaný nerozuměl, co se mu říká. Druhá vada spočívala v tom, že se telefon při hovoru sám vypnul anebo ztlumil. Pro tyto vady nebylo možné telefon řádně užívat. Bylo to zoufalé. Po telefonické urgenci poslední den reklamační lhůty v odpoledních hodinách přišel na mail údajně vyřízená reklamace - protokol po mailu, kde se píše, že reklamace se neuznává, a de facto, jsme si to vymysleli. Telefon na obchodě Benešov, stejně jako reklamační protokol, nebyl. Telefon od 18.9.2017 do dnešního dne, putuje jakousi PPL službou po republice. Nikdo se nám neozval, ani z PPL služby ani ze společnosti CZC.cz. Na maily zatím nereagují. Telefonicky se lze spojit pouze s operátory, kteří Vás odvelí na mail na reklamační oddělení s odůvodněním, že mají příliš mnoho reklamací a nestíhají odpovídat na maily. Napsali jsme jim, že odstupujeme od smlouvy a žádáme vrácení peněz za mobilní telefon. Zatím bez reakce.


Produkt

Mobilní telefon Xiaomi redmi Note 4


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 10:53, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2018 17:58, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Reklamace se považuje za vyřízenou tehdy, kdy se jí prodávající již nemusí zabývat. To znamená, že zboží musí být připraveno pro spotřebitele k převzetí a spotřebitel je rovněž o vyřízení reklamace informován. Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.