Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18086Prémiové členství na stránce c-date

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2017, před 7 lety

Daniel Kubík

Znění stížnosti

Dne 31.7.2017 jsem si na této seznamce založil účet a zaplatil jsem 180 Kč za prodloužení členství pouze na jeden měsíc. Dne 17. 9. 2017 mi společnost Interdate S.A. neoprávněně strhla částku: 2 394 Kč z mého účtu za 6 měsíční členství, které jsem si neobjednal. Hned dne 17. 9. 2017 jsem poslal fax společnosti Interdate S.A. s žádostí o ukončení prémiového členství na faxové číslo: 00 49 851 987 900 21 které uvádí na svých stránkách seznamky: www.c-date.cz. Na svých stránkách tvrdí že potvrzovací e-mail obdržím v průběhu dvou pracovních dnů. Je 20.9.2017 a zatím mi žádný e-mail nepřišel. Potvrzení o odeslání faxu a doručení mám od České pošty, přes kterou jsem fax posílal. Také jsem zároveň poslal doporučený dopis na adresu: Interdate S.A., C-date zákaznický servis /výpověď 13 rue du Commerce, L-1351 Lucemburk, Lucembursko. Podací lístek z České pošty mám a na odpověď stále čekám.


Produkt

Prémiové členství na stránce c-date


Požadované řešení

Žádám o okamžité zrušení VIP členství u Společnosti INTERDATE S.A. na jejich seznamce, která se nachází na internetových stránkách: www.c-date.cz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 10:12, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2017 13:10, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce C-date zaregistrovali, respektive ID svého profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2017 15:36, před 7 lety


Daniel Kubík

Dobrý den,

můj e-mail je: danykubik2@seznam.cz, ale společnost c-date už mi poslala potvrzující e-mail o zrušení členství takže už by to mělo být v pořádku.

Každopádně strašně moc děkuji dTestu.

S pozdravem

Daniel Kubík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.