Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18089Neuhrazená platba za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2017, před 7 lety

Nataša Tomanová

Znění stížnosti

Dne 17.6.2017 jsem si objednala plavky u prodejce rajpradla.cz, objednávku ve výši 800,-Kč jsem zaplatila převodem z účtu tentýž den. Po mejlové urgenci jsem objednané zboží obdržela a jelikož mi neseděla velikost, rozhodla jsem se ho dne 7.7.2017 v zákonné lhůtě vrátit. Vrácení zboží mi firma potvrdila e-mailem dne 12.7.2017 a evidovala pod č. 1131704089 se slibem vrácení peněz do 14 dní i dříve. I přes dvě výzvy k vrácení 800,- Kč zaslané 1.8.2017 a 11.8. 2017 e-mailem a následný doporučený dopis , doručený 22.8.2017, nebylo dosud nic uhrazeno, na zaslané výzvy nikdo nereagoval.


Produkt

dámské dvoudílné plavky Marko M 321 Cornella Holywood- Vigneto


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz na svůj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 09:19, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:02, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.