Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.9 jsem odeslala malý balík, poslala jsem jej obyčejně (bez podacího lístku- což teď už vím že byla velká chyba) a dnes je 20.9 a balík stále nedoputoval kam měl. Přitom jsem balík posílala z malé vesnice do města vzdáleného ani ne 15 km. Tak nevím jestli pracovníci pošty automaticky když vidí balík zaslaný obyčejně tak si ho nechají, netuším. Na poště mi bylo sděleno že balík byl normálně odeslaný ale kde, nebo u koho skončil mi není známo. Přitom měl být doručen hned další den, nejpozději dva dny. Přijde mi dost smutné že v dnešním světě platíme za takové služby nemalé peníze a ještě k tomu nejsou schopni vyhovět, ba dokonce balík ztratit.
v balíku byl parfém
Ráda bych o vrácení peněz/balíku a hlavně aby se nějakým způsobem ošetřilo ,,obyčejné zaslání,, bez krádeže/ztráty. Nebo bych tuto službu úplně zrušila když dochází ke ztrátám, aby se příště další chudáci nenapálili a vždy zaslali jen s nějakým dokladem se kterým mohou dále operovat.
|
Tweet |
Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.
Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.