Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#18093Koupě auta v AAA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2017, před 7 lety

Markéta Paurová

Znění stížnosti

Před měsícem jsem koupila auto v bazaru AAA Teplice. Auto stálo 125 000,- Dnes se mi rozsvítila kontrolka motoru. Diagnostika hlásí vadnou klapku. Aby toho nebylo málo, při každé nervnosti silnice auto v zadu mlátí. Přikládám to rozpadlým dorazům a vadnýmu ložisku které se ozvalo den před tím. Také spojka se setrvačníkem je na tom o něco hůř při jejím mlácení a škubání s autem při volnoběhu. Dále to že tachometr je stočený o 90 000km to už snad nemůžou myslet ani vážně. Pokračuji dál, při pokusu o doplnění klimatizace se dozvím od mechanika že mám nefunkční kompresor klimatizace a vadné čidlo tlaku. Opotřebované, zrezlé brzdy no dejme tomu. Dále na autě zcela chybí chladič nafty, zřejmě AAA nepovažovalo za nutné aby se chladila nafta že?? Auto prosím pěkně za 125 000,- a nemám nárok cokoliv vyreklamovat. Hlavně že uvádí rok záruku na díly. Jen s tím že ne na opotřebované. Jistě, ale auto je 10 let staré, jakej díl na něm nebude opotřebovaný že?? Neuvěřitelné jak se dá v dnešní době okrádat lidi.


Produkt

Škoda Octavia II, r.v. 2006, 2.0 TDI 103kw.


Požadované řešení

Společnost AAA by měla uznat nepřiměřené množství vad na automobilu zakoupeném za 125 000,- auto si převzít zpět a vrátit celou částku peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 08:28, před 7 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím majitelem.

Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2017 17:39, před 7 lety

Vážená paní Paurová,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupila, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.9.2017 20:31, před 7 lety


Markéta Paurová

SPZ vozu je 8U77132, děkuji Paurová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2017 12:08, před 7 lety

Vážená paní Paurová,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Nemají však v evidenci žádnou podanou reklamaci. Je tedy potřeba, abyste se dostavila na kteroukoli naši pobočku sepsat reklamaci, která bude následně posouzena. S sebou prosím nezapomeňte přinést veškeré podklady potřebné pro sepsání reklamace (kupní smlouvu, předávací protokol, 1 doklad totožnosti). Pokud možno, přineste s sebou i servisní zprávu o závadě (závadách), výrazně to urychlí vyřízení reklamace.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 05:53, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 16:53, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.