Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
V červenci mi přišly na mobil 2 zprávy z čísel 90319 a 903190999.Na t-mobilu mi vše vymazali s tím,že je vše v pořádku a zrušili mi M-platby,ale brzy na to mi přišly opět 2 zprávy,které jsem vymazala.Ve vyúčtování mi přišlo za zprostředkované služby,které neproběhly 297,- Kč.V měsíci srpnu se opět situace opakovala a ve vyúčtování mi přišlo dalších 396,-Kč.Obrátila jsem se opět na T-mobile a byl mi zrušen příjem zpráv z čísla 903....,ale v září mi přišla opět,ale jen 1 zpráva z čísla 90319.Nevím,co mi přijde ve vyúčtování za září.
Poplatky považuji za neoprávněné a podvodné.
K podvodu došlo z čísel 90319 a903190999.Neoprávněně mi bylo zaúčtováno 693,-Kč
Jde o podvod a žádám o vrácení částky 693,-Kč.
Vzhledem k tomu,že jsem váš zákazník již mnoho let,tak doufám,že mi bude vyhověno.
|
Tweet |
Doporučujeme v tomto případě obracet se s reklamací na poskytovatele služby obsahu a v případě sporu na soud. Sám ČTÚ není podle zákona č. 127/2005 Sb. oprávněn tyto stížnosti spotřebitelů řešit, protože se jedná o službu nabízející obsah a nikoliv o šíření, tedy o službu elektronických komunikací. Kromě toho by mohl spotřebitel dát podnět k zahájení správního řízení na Českou obchodní inspekci, popř. podnět na Policii ČR pro podezření z páchání trestné činnosti.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000