Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
většinou si nestěžuji, ale po koupi příborů ve vašem obchodě, jsem strávil 45 minut odlepováním jejich nálepek. Chápal bych, že jsou například polepeny rukojeti, ale proboha proč i čepele a kovové části? Zůstává na nich lepidlo a opravdu se použít k jídlu nedají, laskavě používejte i hlavu naprosto mi to zkazilo radost z nákupu.
FF lžíce,nože,vidličky
Aby byly použitelné i bez použití ředidla- Nikdo nestojí o příbory, které po zakoupení musí ještě zprovoznit.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné vadu odstranit výše uvedenými způsoby má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vadnou věc je vhodné reklamovat. Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.