Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1810Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2014, před 11 lety

Vratislav Krupař

Znění stížnosti

Neoprávněné zrušení záruky na tablet GoClever TAB R974.2 9.7


Produkt

GoClever TAB R974.2 9.7


Požadované řešení

Zrušení kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2014 15:01, před 11 lety

V případě, že je výrobek mechanicky poškozen, nevztahuje se na takové poškození záruka, ale nezaniká tak záruka na celý výrobek.
V případě pochybností o příčině vady je třeba využít odborníka, který by zpracoval znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 17:15, před 10 lety

Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.