Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 7.9.2017. jsem s manželem letěli na Fuereventuru,nepřišlo zavazadlo.Vše jsem řešila na letišti s delegátkou p.Terezou Štolovskou,nicnéně zavazadlo přiletělo až v neděli to je 10.9.2017,ale v hrozném stavu držadlo utržené,koleška vytržené,stojánek držel na kousku.Delegátka nám zavazadlo přivezla alespon´v neděli,jinak by nám ho letištní služba přivezla až v pondělí.Zavazadlo je zcela na odpis.
Prosím o přešetření .
S pozdravem M.Kodetová
Zavazadlo pro dvě osoby,značka novopel
Žádám o kompezaci zavazadla.
|
Tweet |
Je-li zavazadlo poškozeno, zpožděno, ztraceno nebo zničeno, musí cestující co nejdříve podat písemnou stížnost leteckému dopravci. V případě poškození odbaveného zavazadla musí cestující podat písemnou stížnost do sedmi dnů a v případě zpoždění do 21 dnů; v obou případech ode dne, kdy zavazadlo bylo nebo mělo být předáno cestujícímu. Jinak nárok na náhradu zaniká.
Problematikou náhrad za ztracená či poškozená zavazadla (vč. jejich obsahu) se zabývá Úmluva o sjednocení některých pravidel v mezinárodní letecké přepravě, která je známa pod názvem Montrealská úmluva. Montrealská úmluva však odpovědnost dopravce omezuje v jakémkoli případě zničení, ztráty, poškození nebo zpoždění na částku 1000 SDR (zvláštních jednotek práv) na osobu, což je cca 28 Kč/jednotka. Aktuální kurz naleznete na internetových stránkách České národní banky www.cnb.cz.
Zákazník je povinen prokázat, které věci se mu ztratily a jakou měly hodnotu (účtenky, v úvahu připadají i svědecké výpovědi, čestné prohlášení apod.).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.