Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18102Nedoruceni vcas psani do vlastnich rukou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2017, před 7 lety

Jana Viktoria Hajkova

Znění stížnosti

Dne 20.9.17 jsem nasla ve své schránce,dopis ze soudu do vlastnich rukou. Predtim jsem nemela zadnou vyzvu k vyzvednuti ve schrance,coz se stalo jiz mnohokrat. Zezadu dopisu je ,ze mně nezastihli 4.9. a 10den od vyzvy se povazuje za doručeny. Kdyby jsem se potrebovala odvolat ve lhůtě 3dnů,neměla bych vůbec možnost. Schránky máme zabezpečené a neni tedy možné,ze by mi výzvu nekdo vzal. Poslední datum doručení je 15.9.datum je přepsane,je vidět i puvodni datum 20.9.kdy mi byl skutečně dopis vhozen do schranky. Vzhledem k tomu,ze se jedná o dopis ze soudu,se zelenym pruhem,povazuju to za velké pochybení dorucovatelky a chtela bych si touto cestou stezovat.J.V.Hajkova


Požadované řešení

Vyrozumění o řešení me stížnosti,určitě bych nechtěla,aby se to opakovalo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2017 09:27, před 7 lety

Spotřebitelka by v daném případě měla uplatnit reklamaci. Reklamaci lze uplatnit na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.