Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, obracím se na Vás touto písemnou cestou se stížností, která je u Vás již přes měsíc v "řešení" přes operátora. Bohužel se mi dodnes neozvala oprávněná osoba (ani někdo jiný) k vyřešení celé záležitosti, a to i přes to, že to operkátorka dvakrát telefonicky potvrdila.
Osvětlím Vám vzniklou situaci, jedná se o pojištění sjednané přes ČEZ, na mé jméno, pod číslem 14536949.
Toto pojištění mám sjednané několik let, bez potíží. Začátkem tohoto roku se změnila moje situace, otěhotněla jsem a na jaře jsem se stěhovala. Bydlela jsem u bratra, služby byly vedeny na mé jméno, přepisy smluv se vzhledem k dobrým vztahům, se vůbec nemusely konat.
Přesto jsem myslím v březnu, kontaktovala Vašeho operátora (věděla jsem ze jsem těhotná, těhotenství je rizikové a budu v dlouhodobější pracovní neschopnosti) abych se ujistila, že mi pojistka u Vás nezanikne a díky ní nebude příjem tak moc ponížený k příjmu, který jsem v zaměstnání pobírala.
Chtěla jsem, aby vše bylo dotaženo (přepis smlouvy) tak jak správně má, aniž bych přišla o příjem díky pojistce od ČEZ tj. 5000 měsíčně. Váš operátor mi sdělil, ze pojistka poběží pod stejným číslem pořád dál a já tudíž mohu byt v klidu. Smlouvu jsem tedy přepsala a měla celou záležitost za vyřízenou. (Nemusím myslet na přepis smlouvy za několik měsíců, pojistka běží i přes to dál)
Trpce jsem se však spletla, v červnu jsem se dozvěděla díky ČEZ on-line, že informace od Vašeho operátora byla mylná a pojištění zaniklo společně s přepisem smlouvy u ČEZ.
Celá záležitost je mi doopravdy velmi nepříjemná, jelikož jsem měla jen dobrou vůli a zatím se zdá, že za velmi špatně vyškoleného operátora ponesu finanční následky já. Pokud by mi totiž nepodal mylnou a jsem si jistá, že zcela zásadní informaci, k přepisu smlouvy by došlo až při ukončení mé pracovní neschopnosti (nástup na mateřskou je 18.8). Byla bych v klidu a nemusela se obávat důsledků ze situace, do které jsem se nedostala vlastní vinou, ale vinou Vaší. Přeci jen 5 tisíc je částka v rodinném rozpočtu již citelná. Jsem inteligentní a rozhodně bych se o tento příjem nepřipravila.
I díky tomu, že se mi k této záležitosti od Vás nikdo neozval, muže to celé působit jako běžné klamné jednání z Vaši strany, aby jste na vyplacení co nejvíce ušetřili a klienti se hodili jen někdy (když nemarodí).
Odmítám být Vámi poškozenou stranou, svou pojistku tedy platím dál, pod výše uvedeným číslem zákazníka, tak jak mi Váš zaměstnanec sdělil a jehož chybu jste i uznali díky monitorovaným hovorům, a očekávám trvání mé pojistné smlouvy až do mého nástupu na mateřskou.
Velmi nerada bych celou záležitost, která na Vaši společnost vrhá neblahé světlo, dál ventilovala a postupovala třetím stranám. Také bych byla nerada nucena se domáhat se náhrady škody, kterou by jste mi případně způsobili.
Očekávám a prosím o Vaši odpověď do 15-ti dnů a doufám, že k záležitosti postavíte tak, jak se na velkou společnost sluší a patří, aby se její jméno v očích, zatím jen jedné klientky, vylepšilo a celá záležitost byla jen nedorozuměním.
S pozdravem,
Bc. Slepičková Jitka
EMAIL Z 19/7/2017
náhrada škody v plné výši, Vaši operátoři mají být školeni a podávat v základních službách správné informace tak aby neklamali zákazníka a nevznikla díky nim škoda. Jsem rozhodnuta vzhledem k půl roční mlčící akci z Vaší strany to řešit s třetími stranami a informovat ostatní o Vašich službách, na kterých je bit právě zákazník. několikrát voláno na paribas a pokaždé ujištění že se nikdo ozve a záležitost se vyřeší. Nestalo se tak během 6ti měsíců.
|
Tweet |
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Pokud se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.