Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#18106Zrušení neobjednaných balíčků a nevyžádané reklamy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2017, před 7 lety

Andrea Krompolcová

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o Vaši pomoc při zrušení zasílání nevyžádaných balíčků a reklamy od společnosti Český mincovní obchod.
Zaujala mne nabídka v časopisu Blesk pro ženy z data 28.8.2017 o minci princezny Diany. Dne 29.8. jsem zavolala na uvedené číslo v inzerátu a domluvila se na zaslání mince. Mince přišla dne 5.9.17 s velkým množstvím dalších propagačních letáků na další mince pro „exkluzivního zákazníka“. Mince se mi nelíbila, a proto jsem ji hned druhý den odeslala zpět s dokladem o odstoupení od smlouvy a se žádosti o vymazání mých údajů ze všech databází dané společnosti. Zasláno doporučeně s dodejkou na adresu odesílatele. Balík dle dodejky byl převzat 8.9.2017. Považovala jsem to za vyřízené. Jenže dne 21.9. 2017 mi byl přinesen další balíček od dané společnosti, který jsem nepřevzala. Chci tedy zajistit, aby mi již žádné další balíčky ani reklamní letáky nebyly doručovány, aby byly mé osobní údaje z databází společnosti vymazány.
Děkuji moc.
S pozdravem Andrea Krompolcová


Požadované řešení

zrušení kontaktu - nezasílat žádné balíčky, letáky či faktury. vymazat mé údaje ze všech databází dané společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 13:16, před 7 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2017 15:22, před 7 lety

Vážená paní Krompolcová,

Vaše informace byla registrována.

Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.

Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek
v období 6-8 týdnů.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.10.2017 23:06, před 7 lety


Andrea Krompolcová

Dobrá, zkusím tedy vydržet udávaných max. 8 týdnů, žádné balíčky nebudu přebírat a hlavně doufám, že tímto bude tento problém vyřešen a mé osobní údaje budou vymazány ze všech databází společnosti a nebudu již dále obtěžována.
Děkuji dTestu za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2017 12:55, před 7 lety

ČMO nemá další vyjádření k záležitosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 11:46, před 7 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.