Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti CZC.cz jsem 19.8.2017 reklamoval notebook, kvůli závadě napájení baterie, k reklamaci jsem přinesl notebook i zdroj. Zaměstnanec CZC.cz odmítl vzít do reklamace i s zdroj s oduvodněním že na servním střediku jicha mají dostatek. Po týdnu jsem dostal vyjádření servnísního střediska, že se závada neprojevila a že bych si měl přezkoumat zdroj. Proto jsem kontaktoval klientskou linku CZC.cz stím že zdroj je součastí produktu (notebook), proč tedy požadují ode mě abych zdroj přezkoušel, když k tomu ani nemám vybavení. S paní na zákaznické lince jsme se dohodli a zdroj si vyzvedl kurýr, z ničeho nic se na stránce CZC.cz objevila 18.9.2017 nová reklamace zřejmě zdroje o které jsem něměl ponětí. Vše mělo být řešeno v rámci první reklamace a pochybení zaměstnance CZC.cz. Tímto si pouze CZC.cz snaží nabrat další čas na reklamaci.
Prosím o radu jak v takovém to případě dále postupovat?
S pozdravem,
Kedroň
Reklamace notebooku
Byl bych spokojený s opravou, vyměnou i vrácením peněz.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Ve výše uvedené lhůtě musí být vada odstraněna, není přitom rozhodné, zda se vada vyskytovala na věci hlavní nebo na jejím příslušenství.
Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.