Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#18107Nevyřízená reklamace v reklamační lhůtě 30 dní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2017, před 7 lety

Vojtěch Kedroň

Znění stížnosti

Dobrý den,

u společnosti CZC.cz jsem 19.8.2017 reklamoval notebook, kvůli závadě napájení baterie, k reklamaci jsem přinesl notebook i zdroj. Zaměstnanec CZC.cz odmítl vzít do reklamace i s zdroj s oduvodněním že na servním střediku jicha mají dostatek. Po týdnu jsem dostal vyjádření servnísního střediska, že se závada neprojevila a že bych si měl přezkoumat zdroj. Proto jsem kontaktoval klientskou linku CZC.cz stím že zdroj je součastí produktu (notebook), proč tedy požadují ode mě abych zdroj přezkoušel, když k tomu ani nemám vybavení. S paní na zákaznické lince jsme se dohodli a zdroj si vyzvedl kurýr, z ničeho nic se na stránce CZC.cz objevila 18.9.2017 nová reklamace zřejmě zdroje o které jsem něměl ponětí. Vše mělo být řešeno v rámci první reklamace a pochybení zaměstnance CZC.cz. Tímto si pouze CZC.cz snaží nabrat další čas na reklamaci.

Prosím o radu jak v takovém to případě dále postupovat?

S pozdravem,
Kedroň


Produkt

Reklamace notebooku


Požadované řešení

Byl bych spokojený s opravou, vyměnou i vrácením peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 13:12, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2018 18:03, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Ve výše uvedené lhůtě musí být vada odstraněna, není přitom rozhodné, zda se vada vyskytovala na věci hlavní nebo na jejím příslušenství.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.